Verificați eticheta de urmărire a conversiilor

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Dacă ați activat urmărirea conversiilor AdWords pentru a afla când generează anunțurile dvs. acțiuni valoroase, cum ar fi achiziții de pe site sau apeluri la un număr de telefon de pe site, există mai multe moduri prin care puteți verifica dacă aceste conversii sunt înregistrate corect. Dacă nu sunt înregistrate corect, puteți remedia eventualele probleme legate de eticheta de urmărire a conversiilor (fragmentul de cod instalat de dvs. sau de webmaster pe site).

  • Puteți verifica dacă AdWords poate vedea eticheta dvs. și dacă înregistrează conversii în cont.
  • Puteți utiliza alte instrumente și metode pentru a verifica dacă eticheta este instalată în locul potrivit și dacă folosește parametrii de cod corecți.
  • Există câteva probleme frecvente de verificat în cazul în care conversiile nu sunt înregistrate corect.

Verificarea stării de urmărire a conversiilor

Indiferent dacă tocmai ați creat o nouă acțiune de conversie și ați instalat eticheta de urmărire a conversiilor (pentru conversiile pe site și pentru anumite conversii prin apeluri telefonice care impun existența unei etichete) sau dacă doriți să confirmați ori să remediați erorile legate de o acțiune de conversie existentă, puteți verifica starea de urmărire a acesteia din pagina Conversii din contul AdWords.

  1. Conectați-vă la contul AdWords.
  2. Dați clic pe Instrumente, apoi alegeți Conversii din meniul drop-down.
  3. În tabelul cu conversii, identificați acțiunea de conversie pe care doriți să o verificați în coloana „Conversie”, apoi consultați coloana „Starea urmăririi” de pe același rând.

Acestea sunt stările de urmărire care pot apărea:

  • Neverificată: nu am verificat încă dacă eticheta a fost plasată pe site. Acest proces durează câteva ore. Dacă au trecut peste 24 de ore și încă nu apare această stare, treceți la opțiunea „Confirmarea și verificarea etichetei de urmărire a conversiilor” de mai jos.
  • Nicio conversie recentă: am văzut eticheta de urmărire a conversiilor, dar nu am înregistrat conversii în ultimele 7 zile. Motivul este, cel mai probabil, faptul că nu aveți anunțuri care să îi trimită pe utilizatori la pagina în care ați instalat eticheta. Asigurați-vă că toate campaniile dvs. se difuzează și că utilizatorii care dau clic pe anunțurile dvs. sunt direcționați la pagina web corectă.
  • Înregistrează conversii: am văzut eticheta dvs. de conversie și am înregistrat conversiile din ultimele 7 zile.
  • Etichetă inactivă: nu mai vedem eticheta dvs. și nu am înregistrat conversii în ultimele 7 zile. Pentru informații suplimentare, plasați cursorul peste balonul explicativ (more information) de lângă starea de urmărire. Va apărea data la care am văzut pentru ultima dată eticheta de urmărire a conversiilor, precum și ultima dată la care am înregistrat conversii (dacă există).
    • Dacă nu am înregistrat conversii, este posibil ca eticheta să se afle într-o pagină web greșită sau să nu fi înregistrat trafic spre această pagină din cadrul anunțurilor.
    • Dacă am înregistrat conversii anterior, dar acestea s-au oprit, este posibil să fi apărut modificări pe site sau în campaniile publicitare.
    • Indiferent de situație, este posibil să existe probleme legate de modul în care este instalată eticheta de conversie pe site-ul dvs. Dacă anunțurile direcționează la pagina corectă și dacă sunteți sigur că există trafic în pagina respectivă, consultați, mai jos, secțiunea referitoare la remedierea erorilor.
  • Eliminată: această acțiune de conversie a fost eliminată. O puteți adăuga înapoi în cont dând clic pe simbolul „X” roșu de lângă numele acțiunii de conversie și selectând Activată.

Confirmarea și verificarea etichetei de urmărire a conversiilor

După ce instalați eticheta de urmărire a conversiilor pe site (dvs. sau managerul site-ului), puteți să vă asigurați că aceasta se află în pagina corectă și să verificați eticheta urmând instrucțiunile de mai jos.

Asigurați-vă că eticheta se află în pagina corectă
Exemplu de etichetă corectă

 

Remedierea erorilor legate de eticheta de urmărire a conversiilor

Întrucât acum știți cum ar trebui să arate codul, vă prezentăm câteva posibile probleme care pot cauza lipsa conversiilor în rapoarte.

Protocol de securitate inconsecvent (http vs. https)
Lipsesc comentariile CDATA
Atribut incorect pentru script
Conversie dinamică într-un format greșit
Utilizarea instrumentelor de remediere a erorilor pentru a afla cum comunică eticheta cu serverele noastre
Verificați eticheta de urmărire a conversiilor
5 (100%) 7 votes
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube