Unde pot apărea anunțurile de la Google Adwords

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Când faceți publicitate prin programul AdWords, anunțurile pot apărea în diferite locuri de pe internet, în funcție de modul în care le direcționați, de segmentele de public pentru care decideți să le afișați și de tipurile de anunțuri pe care le creați.

În acest articol, vă vom explica unde pot apărea anunțurile dvs. și cine le poate vedea.

În Căutarea Google și pe alte site-uri de căutare

Anunțul dvs. poate apărea pe Google atunci când utilizatorii caută produsul sau serviciul pe care îl oferiți. Atunci când creați anunțul, alegeți un set de cuvinte cheie, adică termenii sau expresiile care vor determina afișarea acestuia. Apoi, când utilizatorii caută informații folosind cuvintele sau expresiile pe care le-ați ales, anunțurile dvs. text pot apărea alături sau deasupra rezultatelor căutării.

  • Site-uri din Rețeaua de căutare Google: anunțurile pot apărea deasupra sau sub rezultatele căutării din Căutarea Google. Acestea pot apărea lângă, deasupra sau sub rezultatele căutării în Google Play, în Cumpărături Google și pe Google Maps, inclusiv în aplicația Google Maps.

  • Parteneri din Rețeaua de căutare Google: anunțurile pot apărea împreună cu rezultatele căutării pe site-urile partenerilor din Rețeaua de căutare. Pentru anunțurile text, partenerii din Rețeaua de căutare reprezintă sute de site-uri care nu sunt deținute de Google, precum și Google Video și alte site-uri Google.

Pe site-urile accesate de clienți

Puteți alege, de asemenea, să afișați anunțurile pentru clienții dvs. pe măsură ce aceștia caută informații pe web. Anunțurile text, imagine și video pot apărea în Rețeaua de display Google.

Rețeaua de display Google este un set de site-uri care afișează anunțuri AdWords. Printre acestea se numără site-uri Google precum Google Finance, Gmail, Blogger și YouTube. Această rețea include și site-uri și aplicații mobile.

Dacă s-a întâmplat să vedeți un anunț AdWords pe site-ul preferat de știri sau în contul dvs. Gmail și v-ați întrebat cum a ajuns acolo, acum știți: site-urile de acest tip fac parte din Rețeaua de display Google.

Anunțurile pot apărea pe site-uri în funcție de metodele de direcționare pe care le alegeți. Există câteva modalități de a direcționa anunțurile în Rețeaua de display:

  • alegeți cuvinte cheie și subiecte referitoare la ceea ce oferiți;
  • alegeți site-uri sau pagini precise;
  • alegeți segmente de public precise în funcție de categoriile lor de interese, de criteriile demografice și de probabilitatea ca acestea să fi accesat deja site-ul dvs.

Pe diferite dispozitive

Puteți să afișați anunțuri pentru utilizatori atunci când caută informații sau accesează site-uri din mers:

  • anunțurile text pot apărea atunci când utilizatorii caută pe Google de pe dispozitive mobile sau de pe tablete;
  • anunțurile text, imagine și video pot apărea pe site-urile din Rețeaua de display Google atunci când utilizatorii accesează aceste site-uri de pe dispozitive mobile de ultimă generație, cum ar fi telefoane iPhone, dispozitive Android sau tablete;
  • anunțurile pot apărea și în aplicații mobile, care sunt considerate o parte a Rețelei de display.

În locațiile sau limbile selectate

Dacă aveți anunțuri text, puteți alege să le afișați pentru toți clienții dintr-o anumită țară, dintr-o anumită locație geografică și chiar pentru cei care folosesc nume de locații în căutările efectuate.

Voteaza
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube