Blog despre creare website, promovare website, creare afaceri online & digitale – Oricine poate avea o afacere online

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube
February 22, 2017

Despre trecerea de la „Clicuri care au dus la conversie” la „Conversii”in Adwords

În septembrie 2016, toate conturile care foloseau „Clicuri care au dus la conversie” drept valoare a sumelor licitate pentru conversii au fost transferate pentru a utiliza […]
February 22, 2017

Cum folosește Google datele despre evenimentele de conversie

Google folosește datele despre evenimentele de conversie pentru a genera rapoarte privind performanța campaniilor în cont, drept contribuție pentru funcții precum suma CPA vizată și alte […]
February 22, 2017

Găsirea unui raport despre decalajul conversiilor in Adwords

După configurarea urmăririi conversiilor, este important să înțelegeți cum sunt afectate datele pe care le vedeți în cont de către decalajul conversiilor. Decalajul  conversiei reprezintă timpul necesar unui […]
February 22, 2017

Despre „Toate conversiile”in Adwords

Fiecare acțiune de conversie urmărită are, probabil, o valoare diferită pentru afacerea dvs. Pe unele dintre acestea le-ați ales ca obiective principale. În cazul altora, vă […]