Cum urmarim conversiile din aplicațiile iOS.

Folosiți urmărirea conversiilor pentru a afla cât de eficiente sunt clicurile pe anunțurile dvs. la generarea de instalări ale aplicațiilor iOS și de activități în aplicații.

În acest articol, vă explicăm cum să urmăriți instalările aplicațiilor iOS și acțiunile în aplicații cu ajutorul unui instrument de analiză terță parte sau adăugând cod în aplicație. Consultați aceste instrucțiuni pentru a afla cum să urmăriți conversiile importându-le din Firebase. În prezent, nu urmărim în AdWords date privind conversiile pentru campaniile de instalare a aplicațiilor iOS. Puteți afla detalii despre acest proces consultând articolul Despre urmărirea conversiilor pentru aplicațiile mobile.

Urmărirea conversiilor cu Firebase

Acest articol cuprinde instrucțiuni pentru urmărirea conversiilor prin adăugarea de cod în aplicație. Rețineți, însă, că, în curând, kitul SDK AdWords folosit în aceste instrucțiuni va fi înlocuit cu Firebase. Așadar, dacă vreți să urmăriți conversii prin adăugarea de cod la aplicație, se recomandă să urmăriți conversiile cu Firebase.

Înainte de a începe

Acestea sunt elementele necesare pentru a putea activa urmărirea conversiilor pentru aplicațiile iOS:

  • un cont AdWords. Nu aveți încă unul? Creați unul la adresa http://adwords.google.ro.
  • o campanie de tipul „Numai Rețeaua de display” pentru iOS, o campanie de instalare a aplicației mobile sau o campanie universală pentru aplicații iOS: urmărirea conversiilor asociate aplicațiilor iOS este disponibilă atât pentru campaniile de instalare a aplicației mobile și campaniile de implicare față de aplicația mobilă din Rețeaua de display, cât și pentru campaniile universale pentru aplicații. În cazul altor tipuri de campanii din Rețeaua de display, puteți consulta și conversiile pe mai multe dispozitive pentru conversiile care au loc între web și clicurile pe anunțuri din aplicații sau conversiile din aplicații. Aceste conversii vor fi raportate în coloanele „Conversii pe dispozitive încrucișate” și „Toate conversiile”.
  • o aplicație iOS: aceasta este aplicația pentru care doriți să urmăriți descărcările sau activitatea în aplicație;
  • posibilitatea de a activa date de conversie: va fi necesar ca dvs. sau dezvoltatorul aplicației să modifice codul aplicației sau să utilizeze un instrument de analiză terță parte.

 

Instrucțiuni pentru urmărirea conversiilor reprezentate de instalările aplicațiilor iOS (prima deschidere)

  1. Conectați-vă la contul AdWords.
  2. dați clic pe fila Instrumente și selectați opțiunea Conversii din meniul drop-down;

    Select "Conversions" from the menu

  3. Dați clic pe butonul + Conversie.
    New conversion action
  4. Selectați opțiunea „Aplicație”.

    New app conversion action

  5. Selectați Primele deschideri și acțiunile din aplicații.
  6. Selectați iOS, apoi selectați Instalări ale aplicației (prima deschidere). Dați clic pe Continuați.
  7. Dați clic pe Nume. Introduceți numele aplicației iOS pentru care doriți să urmăriți descărcările. Acest lucru vă va ajuta să recunoașteți acțiunea ulterior, când va apărea în rapoartele privind conversiile. Dați clic pe Terminat.
  8. Dați clic pe Valoare. Introduceți o valoare pentru fiecare instalare (de obicei, aceasta va reprezenta prețul aplicației) sau selectați „Nu atribuiți o valoare” dacă nu doriți să nu utilizați una. Dați clic pe Terminat.
  9. Dați clic pe Aplicație mobilă. Introduceți numele aplicației, editorul sau codul Apple compus din 9 sau 10 cifre pentru aplicația dvs. și dați clic pe Căutați aplicația. Selectați aplicația dvs. din meniul drop-down. (Aflați mai multe din secțiunea Despre setarea „Aplicație mobilă” de mai jos.) Dați clic pe Terminat.
  10. (Avansat) Dați clic pe Includeți în „Conversii”. Prin activarea acestei setări (selectată automat), veți include date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii”. Chiar dacă debifați această setare, datele vor fi incluse în coloana „Toate conversiile”.Datele din coloana „Conversii” sunt folosite de strategiile de licitare automatizată, cum ar fi rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, suma cost pe clic optimizată sau suma CPA vizată. Ca atare, dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a face optimizări pentru conversii și nu doriți să includeți această acțiune de conversie în strategia de licitare, puteți debifa setarea respectivă.

    Dacă debifați opțiunea „Includeți în Conversii”, licitarea cost-pe-instalare nu va mai funcționa corect. Vă recomandăm să o lăsați bifată. Dați clic pe Terminat.

  11. (Avansat) Dacă doriți să trimiteți o confirmare imediată a instalărilor iOS furnizorului de analize privind aplicațiile, dați clic pe Adresa URL de finalizare a achiziției. Introduceți o adresă URL de finalizare a achiziției oferită de furnizorul de analize privind aplicațiile pentru acest anunț; consultați ghidul dezvoltatorului pentru instalarea de aplicații pentru informații detaliate. Dați clic pe Terminat.
  12. Dați clic pe Salvați și continuați.
  13. Examinați setările. Dacă sunt necesare modificări, dați clic pe Modificați setările.
  14. Selectați una dintre cele două opțiuni de la „Activați metoda de urmărire”.
    • Plasați un cod de urmărire în aplicație: selectați această opțiune dacă doriți să utilizați kitul SDK de urmărire a conversiilor pentru a adăuga un cod de urmărire a conversiilor în aplicație.
    • Activați un feed cu conversii de la server la server dintr-un pachet de analize privind aplicațiile în AdWords: selectați această opțiune dacă utilizați un server de analize terță parte și dacă doriți să îl folosiți pentru a urmări conversiile reprezentate de instalarea de aplicații.
  15. Alegeți dacă doriți să descărcați pe cont propriu codul sau dacă doriți să îl trimiteți prin e-mail dezvoltatorului.
  16. Dați clic pe Finalizat.
  17. Urmați instrucțiunile din ghidul dezvoltatorilor pentru urmărirea conversiilor în aplicații mobile. Există instrucțiuni pentru ambele opțiuni de urmărire menționate mai sus. Alegeți instrucțiunile pentru aplicațiile iOS.

 

Instrucțiuni pentru urmărirea conversiilor în aplicații iOS

  1. Conectați-vă la contul AdWords.
  2. dați clic pe fila Instrumente și selectați opțiunea Conversii din meniul drop-down;

    Select "Conversions" from the menu

  3. Dați clic pe butonul + Conversie.
    New conversion action
  4. Selectați opțiunea „Aplicație”.

    New app conversion action

  5. Selectați Primele deschideri și acțiunile din aplicații.
  6. Selectați iOS, apoi selectați Acțiuni în aplicații. Dați clic pe Continuați.
  7. Dați clic pe Nume. Introduceți numele conversiei în aplicație pe care doriți să o urmăriți. În acest fel, veți putea să recunoașteți acțiunea ulterior, când va apărea în rapoartele privind conversiile. Printre exemple se numără „Actualizarea [numele aplicației]” sau „Achiziție în aplicația [numele aplicației]”. Dați clic pe Terminat.
  8. Dați clic pe Valoare. Alegeți dacă fiecare conversie are aceeași valoare, dacă au valori variate sau selectați „Nu desemnați o valoare” dacă preferați să nu contorizați una. Dacă alegeți valori variate, va trebui să urmați aceste instrucțiuni pentru urmărirea valorilor specifice tranzacțiilor. Dați clic pe Terminat.
  9. Dați clic pe Aplicație mobilă. Introduceți numele aplicației, editorul sau codul Apple al aplicației dvs., compus din 9 sau 10 cifre, apoi dați clic pe Căutați aplicația. Selectați aplicația dvs. din meniul drop-down. (Aflați mai multe din secțiunea Despre setarea „Aplicație mobilă” de mai jos.) Dați clic pe Terminat.
  10. Dați clic pe Număr total. Alegeți dacă doriți să contorizați fiecare conversie sau câte una pentru fiecare clic pe anunț. „Fiecare” se recomandă pentru vânzări. „Una” se recomandă pentru clienții potențiali. Dați clic pe Terminat.
  11. dați clic pe Categorie. Selectați categoria cea mai potrivită pentru conversie. Dacă urmăriți înscrierile la buletine informative, veți alege „Înscriere”. Pentru achiziții, veți alege „Achiziție/Vânzare”. În cazul în care conversia nu se încadrează în nicio categorie, selectați „Alta”. Opțiunea aleasă aici nu va afecta modul de înregistrare a conversiilor. Dați clic pe Finalizat.
  12. (Avansat) Dați clic pe Includeți în „Conversii”. Prin activarea acestei setări (selectată automat), veți include date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii”. Chiar dacă debifați această setare, datele vor fi incluse în coloana „Toate conversiile”.Datele din coloana „Conversii” sunt utilizate de strategiile de licitare automatizată, cum ar fi rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, suma cost pe clic optimizată sau Suma CPA vizată. Ca atare, dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a optimiza pentru conversii și nu doriți să includeți această acțiune de conversie în strategia de licitare, puteți debifa setarea respectivă. În caz contrar, lăsați-o selectată. Dați clic pe Efectuat.
  13. (Avansat) Dacă doriți să îi trimiteți furnizorului de analize privind aplicațiile o confirmare imediată a instalărilor iOS, dați clic pe Adresa URL de raportare și introduceți adresa oferită de acesta pentru anunț. Puteți afla detalii consultând ghidul dezvoltatorilor pentru confirmarea conversiilor din aplicații. Dați clic pe Efectuat.
  14. Dați clic pe Salvați și continuați.
  15. Examinați setările. Dacă sunt necesare modificări, dați clic pe Modificați setările.
  16. Selectați una dintre cele două opțiuni de la „Activați metoda de urmărire”.
    • Plasați un cod de urmărire în aplicație: selectați această opțiune dacă doriți să utilizați kitul SDK pentru a adăuga un cod de urmărire a conversiilor în aplicație.
    • Activați un feed cu conversii de la server la server dintr-un pachet de analize privind aplicațiile în AdWords: selectați această opțiune dacă utilizați un server de analize terță parte și dacă doriți să îl folosiți pentru a urmări conversiile asociate aplicației AdWords.

    Alegeți dacă doriți să descărcați pe cont propriu codul sau dacă doriți să îl trimiteți prin e-mail dezvoltatorului.

  17. Dați clic pe Finalizat.
  18. Urmați instrucțiunile din ghidul dezvoltatorilor pentru urmărirea conversiilor în aplicații mobile. Există instrucțiuni pentru ambele opțiuni de urmărire menționate mai sus. Alegeți instrucțiunile pentru aplicațiile iOS.

 

Despre setarea „Aplicație mobilă”

Setarea „Aplicație mobilă” conectează o acțiune de conversie la o anumită aplicație. În acest fel, AdWords vă poate avertiza dacă pentru aceeași aplicație aveți mai multe acțiuni de conversie care urmăresc instalări ale aplicației. Drept urmare, veți putea evita contorizarea a două conversii (și posibila licitare pentru două conversii) pentru o singură instalare a aplicației.

Dacă doriți să folosiți această setare, nu trebuie decât să căutați aplicația mobilă proprie după nume, editor sau codul Apple compus din 9 sau 10 cifre.

Numai aplicațiile publicate în iTunes vor apărea la căutare. După publicarea unei aplicații, pot trece până la 8 zile (dar, în general, maximum 48 de ore) înainte ca aceasta să apară în rezultatele căutării.

Dacă aplicația nu apare la căutare, dar doriți să activați urmărirea conversiilor, puteți să introduceți în câmp codul Apple compus din 9 sau 10 cifre și să dați clic pe „Terminat”. Codul Apple este identificatorul unic al aplicației dvs. din iTunes. Acesta apare în secțiunea „App Information” („Informații despre aplicație”) din iTunes Connect.

Este recomandat să folosiți acțiunea de conversie pentru a urmări numai aplicația setată în „Aplicație mobilă”. Dacă doriți să urmăriți conversiile pentru mai multe aplicații, creați acțiuni de conversie separate pentru fiecare dintre acestea.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 24, 2017 0 Comments

Cum urmarim conversiile pentru aplicațiile mobile prin Firebase

După ce conectați conturile AdWords și Firebase, veți putea importa conversiile din Firebase pentru a afla cum generează campaniile dvs. de anunțuri instalări ale aplicațiilor Android și iOS și acțiuni în cadrul acestora. În prezent, nu urmărim în AdWords date privind conversiile pentru campaniile de instalare a aplicațiilor iOS.

Din acest articol, veți afla ce trebuie să faceți înainte de a importa conversii din Firebase, precum și detalii despre instrucțiunile de activare.

Înainte de a începe

Pentru a putea importa conversii din Firebase, va trebui să respectați următoarele cerințe:

  • să aveți un proiect Firebase: Contul Google folosit pentru AdWords trebuie să aibă rol de proprietar al unui proiect Firebase. Aflați mai multe despre cum puteți începe să folosiți Firebase.
  • să instalați kitul SDK Firebase în aplicațiile proprii: aflați cum să folosiți kitul SDK Firebase în aplicații;
  • să conectați conturile Firebase și AdWords: veți avea nevoie de minimum un proiect Firebase conectat la contul AdWords;
  • să activați evenimente de conversie în Firebase: puteți importa orice eveniment activat ca eveniment de conversie în Firebase. Primele deschideri, achizițiile în aplicații și evenimentele de comerț electronic sunt activate automat ca evenimente de conversie. Pentru a urmări alte evenimente drept conversii, va trebui să activați aceste evenimente drept conversii în Firebase. Puteți avea maximum 10 evenimente de conversie pentru fiecare aplicație în Firebase.
  • să introduceți în Firebase un cod din magazinul de aplicații pentru aplicațiile iOS: dacă nu ați introdus un cod din magazinul de aplicații Apple pentru proiectele dvs. iOS, nu veți vedea evenimente de conversie pentru proiectele respective în AdWords. Pentru a adăuga un cod din magazinul de aplicații, deschideți Firebase, căutați aplicația dvs. iOS în ecranul „Prezentare generală” și selectați „Gestionați” din meniul ilustrat prin 3 puncte.

Dacă folosiți urmărirea conversiilor pe mai multe conturi pentru a urmări conversiile dintr-un cont de manager, va trebui să conectați Firebase la contul de manager și să importați conversiile acolo.

Instrucțiuni

Importarea acțiunilor de conversie din Firebase

  1. Conectați-vă la contul AdWords.
  2. Dați clic pe fila Instrumente și selectați Conversii din meniul drop-down.
  3. Selectați Firebase din meniul din partea stângă.
  4. Va apărea un ecran cu setări și cu evenimentele dvs. de conversie din Firebase. Dacă acest ecran nu apare, asigurați-vă că ați conectat conturile Firebase și AdWords.
  5. Dați clic pe Atribuire Firebase. Cu ajutorul acestei setări, veți putea alege când să fie raportată o conversie în AdWords dacă s-au înregistrat clicuri pe anunțuri din mai multe rețele publicitare. Consultați secțiunea Despre atribuirea Firebase de mai jos pentru informații suplimentare. Selectați o opțiune (sau păstrați-o pe cea standard) și dați clic pe Salvați.
  6. Sub „Importați evenimentele de conversie Firebase”, va apărea un tabel cu evenimentele Firebase pe care le puteți importa. Dacă nu vedeți toate evenimentele dvs. de conversie Firebase aici, asigurați-vă că ați conectat proiectele Firebase pentru evenimentele pe care doriți să le importați.
  7. Selectați evenimentele de conversie pe care doriți să le importați.
  8. Dați clic pe Importați.

Ați importat evenimentele de conversie, care vor fi urmărite ca acțiuni de conversie în AdWords. Pentru a modifica setările noilor acțiuni de conversie, urmați instrucțiunile de mai jos.

Modificarea setărilor pentru acțiunile de conversie

Întrucât ați importat evenimentele de conversie, acestea vor apărea ca acțiuni de conversie în tabelul „Acțiuni de conversie”.

  1. În tabelul „Acțiuni de conversie” (dacă nu l-ați accesat încă, dați clic pe fila Instrumente și selectați Conversii), dați clic pe numele acțiunii de conversie Firebase pe care doriți să o modificați.
  2. Va apărea o pagină cu setările actuale pentru această acțiune de conversie. Dați clic pe Modificați setările.
  3. Faceți modificările dorite. (Consultați mai jos setările pe care le puteți modifica pentru fiecare tip de acțiune de conversie.) Apoi dați clic pe Salvați.

Anumite setări vor fi însoțite de o alertă cu mesajul că versiunea acestora din Firebase diferă de cea din AdWords. Puteți avea setări diferite în fiecare produs, dar rețineți că datele privind conversiile raportate în AdWords pot să difere de cele raportate în Firebase.

Setările pe care le puteți modifica variază în funcție de acțiunile urmărite: primele deschideri, achizițiile în aplicații urmărite automat sau alte evenimente. Consultați mai jos lista de setări pentru fiecare acțiune.

Setările pentru primele deschideri

  • Nume: introduceți un nume pentru acțiunea de conversie pe care doriți să o urmăriți. În acest fel, veți putea recunoaște acțiunea de conversie ulterior, în rapoartele privind conversiile.
  • Valoare: introduceți câte o valoare pentru fiecare instalare sau, dacă preferați să nu urmăriți valorile, selectați „Nu desemnați o valoare”. Aflați mai multe despre valorile conversiilor.
  • Includeți în „Conversii”: debifați această setare (bifată automat pentru iOS, nebifată automat pentru Android) dacă nu doriți să includeți date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii” (sau în strategiile de licitare automatizată care folosesc această coloană). Puteți debifa această setare dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a face optimizări pentru conversii și dacă doriți să alegeți acțiunile de conversie pe care doriți să le includeți în strategia de licitare respectivă. Este recomandat să includeți o singură acțiune de conversie pentru fiecare eveniment și pentru fiecare aplicație, astfel încât să nu apară conversii dublate. Aflați mai multe despre setarea „Includeți în «Conversii»”.

Setările pentru achizițiile în aplicații urmărite automat

  • Nume: introduceți un nume pentru acțiunea de conversie pe care doriți să o urmăriți. În acest fel, veți putea recunoaște acțiunea de conversie ulterior, în rapoartele privind conversiile.
  • Contorizare: alegeți dacă doriți să contorizați fiecare conversie sau câte o conversie pentru fiecare clic pe anunț. Este recomandată opțiunea „Fiecare”, deoarece fiecare achiziție în aplicație aduce probabil valoare afacerii dvs. Aflați mai multe despre contorizarea conversiilor.
  • Fereastră de conversie: selectați durata pentru care doriți să urmăriți conversiile după ce un utilizator dă clic pe un anunț. Aflați mai multe despre ferestrele de conversie.
  • Includeți în „Conversii”: debifați această setare (bifată automat) dacă nu doriți să includeți date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii”. Această setare este recomandată dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a face optimizări pentru conversii și nu doriți să includeți această acțiune de conversie în strategia de licitare. Aflați mai multe despre setarea „Includeți în «Conversii»”.

Setările pentru toate celelalte acțiuni de conversie (inclusiv evenimentele de comerț electronic)

  • Nume: introduceți un nume pentru acțiunea de conversie pe care doriți să o urmăriți. În acest fel, veți putea recunoaște acțiunea de conversie ulterior, în rapoartele privind conversiile.
  • Valoare: introduceți câte o valoare pentru fiecare instalare sau, dacă preferați să nu urmăriți valorile, selectați „Nu desemnați o valoare”. Aflați mai multe despre valorile conversiilor.
  • Contorizare: alegeți dacă doriți să contorizați fiecare conversie sau câte una pentru fiecare clic pe anunț. „Fiecare” se recomandă pentru vânzări. „Una” se recomandă pentru clienții potențiali. Aflați mai multe despre contorizarea conversiilor.
  • Fereastră de conversie: selectați durata pentru care doriți să urmăriți conversiile după ce un utilizator dă clic pe un anunț. Aflați mai multe despre ferestrele de conversie.
  • Categorie: selectați categoria care descrie cel mai bine conversia dvs. Puteți folosi această categorie pentru a segmenta rapoartele privind conversiile.
  • Includeți în „Conversii”: debifați această setare (bifată automat) dacă nu doriți să includeți date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii”. Această setare este recomandată dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a face optimizări pentru conversii și nu doriți să includeți această acțiune de conversie în strategia de licitare. Aflați mai multe despre setarea „Includeți în «Conversii»”.

 

Despre atribuirea Firebase

Dacă folosiți mai multe rețele publicitare pentru a vă promova aplicația, este posibil ca datele dvs. Firebase să includă instalările aplicațiilor și achizițiile în aplicații rezultate din anunțurile care nu provin din programul AdWords.

AdWords va raporta numai conversiile pentru care s-a dat clic pe un anunț AdWords. Cu ajutorul setării „Atribuire Firebase”, puteți defini cu mai multă precizie conversiile pe care le contorizează AdWords drept conversii AdWords. (Cu alte cuvinte, conversiile care pot fi atribuite programului AdWords.) Există 2 opțiuni:

  • Raportați toate conversiile cu un clic AdWords, chiar dacă există clicuri ulterioare în alte rețele publicitare. Selectați această opțiune dacă doriți să raportați orice conversie pentru care s-a înregistrat un clic AdWords. Aceasta este opțiunea standard, deoarece înseamnă că veți vedea fiecare conversie la care au contribuit campaniile dvs. AdWords.
  • Raportați doar conversiile în cazul cărora ultimul clic a fost pe un anunț AdWords. Selectați această opțiune dacă nu doriți ca AdWords să raporteze conversiile în cazul cărora ultimul clic a fost pe un anunț dintr-o altă rețea publicitară, chiar dacă în calea clientului spre conversie s-au înregistrat și clicuri AdWords.

 

Despre conversiile dublate

Dacă aveți mai multe acțiuni de conversie pentru aplicații care par să urmărească instalările aceleiași aplicații, va apărea un avertisment în setarea „Includeți în «Conversii»” pentru acțiunile dvs. de conversie. Dacă acestea urmăresc aceeași versiune a aplicației, este recomandat să debifați opțiunea „Includeți în «Conversii»” pentru toate acțiunile de conversie, cu excepția uneia. În acest fel, AdWords va include în coloana „Conversii” numai o conversie pentru fiecare instalare a aplicației. Acest lucru este important îndeosebi dacă folosiți o strategie de licitare automatizată pentru a face optimizări pentru conversii, întrucât vă va ajuta să nu licitați pentru 2 conversii pentru aceeași instalare a aplicației.

În cazul în care codul pentru cele două acțiuni de conversie este instalat în versiuni diferite ale aplicației, nu este nevoie să eliminați una dintre aceste acțiuni din coloana „Conversii”. Dacă treceți de la kitul SDK AdWords la Firebase, consultați nota de mai jos.

 

Notă: trecerea de la kitul SDK AdWords la Firebase

Dacă folosiți kitul SDK AdWords, este recomandat să treceți la Firebase. În continuare, puteți afla cum să instalați noul cod de conversie.

Adăugați kitul SDK Firebase și eliminați kitul SDK AdWords din noua versiune a aplicației dvs. În coloana „Conversii” puteți include acțiunile de conversie asociate atât kitului SDK Firebase, cât și kitului SDK AdWords. Vechea acțiune de conversie va contoriza în continuare conversiile pentru versiunea anterioară a aplicației, iar acțiunea de conversie Firebase va contoriza conversiile pentru noua versiune a aplicației.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 24, 2017 0 Comments

Cum urmarim conversiile pentru instalarea aplicatiilor

Utilizați urmărirea conversiilor pentru a afla cât de eficiente sunt campaniile dvs. de tipul „Instalările aplicației mobile” în a genera instalări ale aplicației și activități în cadrul acesteia.

Modul de funcționare

  • În cazul aplicațiilor Android distribuite de Google Play, AdWords poate urmări automat conversiile reprezentate de descărcarea aplicației.
  • În cazul aplicațiilor iOS din Apple App Store, trebuie să configurați urmărirea conversiilor pentru a contoriza descărcările drept conversii.
  • Atât în cazul aplicațiilor Android cât și al celor iOS, puteți, de asemenea, să utilizați sisteme terță parte de urmărire a conversiilor pentru a ține evidența descărcărilor aplicației.

Instrumentul de optimizare a conversiilor pentru aplicații

Întrucât aceste campanii sunt optimizate pentru contorizarea descărcărilor de aplicații, Instrumentul de optimizare a conversiilor nu necesită o perioadă de așteptare. Imediat ce activați urmărirea conversiilor, veți putea utiliza licitarea unei sume CPA vizate pentru a genera mai multe instalări la costul pe instalare vizat.

Urmărirea clicurilor în Rețeaua de căutare

Dacă promovați o aplicație Android în Rețeaua de căutare Google, niciuna dintre adresele URL adăugate în câmpul „Șablon de urmărire” nu va fi utilizată pentru anunțuri. Motivul este că redirecționările de urmărire a clicurilor nu sunt disponibile pentru anunțurile de promovare a aplicațiilor Android din Rețeaua de căutare.

Vedeți rapoartele în cont

Puteți vedea rezultatele anunțurilor de instalare a aplicațiilor în fila „Campanii”. Coloana „clicuri” se referă la numărul de clicuri care au dus la magazinul de aplicații și, deci, la descărcarea aplicației. Dacă utilizați urmărirea conversiilor pentru a contoriza instalările aplicației, puteți să personalizați coloanele pentru a vedea numărul de descărcări care rezultă din anunțuri.

  • Pentru Rețeaua de display puteți consulta, în filele individuale, o detaliere a conversiilor reprezentate de instalările aplicațiilor mobile pentru fiecare metodă de direcționare. Aflați mai multe despre rapoartele privind Rețeaua de display.
  • Pentru Rețeaua de căutare, datele din rapoartele privind anunțurile de instalare a aplicației apar drept conversii în tabelul de statistici. Veți vedea numărul de descărcări generate de anunțurile dvs. în coloanele de conversie pentru fiecare cuvânt cheie care a determinat afișarea anunțurilor.
  • Pentru YouTube, puteți urmări performanța campaniilor în tabelele de raportare din filele Campanii, Anunțuri, Videoclipuri și Direcționare video. O diferență de raportare în campaniile de tipul „Instalările aplicației mobile” este aceea că interacțiunea cu videoclipul (alta decât închiderea) va crește numărul total de vizionări ale videoclipului. Aflați mai multe despre examinarea performanței campaniilor video.
Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 24, 2017 0 Comments

Cum urmarim conversiile in aplicațiile mobile

Dacă folosiți AdWords pentru a promova aplicații mobile Android sau iOS, puteți utiliza urmărirea conversiilor pentru a afla cât de eficiente sunt clicurile pe anunțurile dvs. la generarea de instalări ale aplicațiilor și de activități în aplicații.

Avantaje

  • Aflați ce cuvinte cheie, anunțuri, grupuri de anunțuri și campanii sunt cele mai eficiente la generarea de instalări ale aplicațiilor și de activități în aplicații.
  • Familiarizați-vă cu rentabilitatea investiției și luați decizii mai bine informate cu privire la cheltuielile publicitare.
  • Folosiți strategii de licitare automatizată (cum ar fi suma CPA vizată) care optimizează automat campaniile în conformitate cu obiectivele comerciale.

Tipurile de conversii pe care le puteți urmări pentru aplicațiile mobile

Puteți urmări diverse conversii pentru aplicațiile Android și iOS:

  • instalări de aplicații: urmărirea conversiilor poate măsura eficiența cu care anunțurile dvs. îi determină pe utilizatori să vă instaleze aplicațiile mobile. Aceasta se poate urmări în două moduri:
    • descărcări din Google Play: pentru aplicațiile Android, puteți urmări ocaziile cu care o persoană care a dat clic pe anunțul dvs. vă descarcă aplicația din magazinul Google Play. Conversiile sunt urmărite automat din Google Play și nu este necesar să adăugați cod de urmărire în aplicație.
    • primele deschideri: pentru aplicațiile Android și iOS, puteți urmări prima ocazie cu care o persoană care a dat clic pe anunțul dvs. vă deschide aplicația după ce a instalat-o. Această opțiune poate fi utilă dacă utilizați Firebase, dacă urmăriți instalările aplicațiilor provenite din alte surse decât Google Play sau dacă folosiți soluții de urmărire terță parte.
  • acțiuni în aplicații, cum ar fi achizițiile: dacă utilizați AdWords pentru a genera achiziții sau alte acțiuni în aplicație, folosiți urmărirea conversiilor pentru a cuantifica eficiența campaniilor. Puteți urmări automat achizițiile în aplicații pentru aplicații Android care utilizează facturarea în aplicație sau puteți urmări orice acțiune în aplicații prin Firebase, adăugând cod la aplicație sau folosind analize terță parte.

Activarea urmăririi conversiilor pentru aplicațiile mobile

În funcție de platforma aplicației și de modul în care doriți să activați urmărirea, există câteva moduri în care puteți urmări conversiile pentru aplicațiile mobile. Dați clic pe linkurile de mai jos pentru instrucțiuni.

  • Urmăriți conversiile pentru aplicațiile mobile prin Firebase: urmăriți primele deschideri, achizițiile în aplicații sau evenimentele personalizate importând evenimente din Firebase, instrumentul Google pentru kituri SDK (kit de dezvoltare de software) și analize privind aplicațiile.
  • Urmăriți conversiile pentru aplicațiile Android: urmăriți automat instalările aplicațiilor și achizițiile în aplicație din Google Play sau urmăriți primele deschideri și acțiunile din aplicații cu ajutorul unui instrument de analiză terță parte sau adăugând cod în aplicație.
  • Urmăriți conversiile pentru aplicațiile iOS: urmăriți primele deschideri și acțiunile din aplicații cu ajutorul unui instrument de analiză terță parte sau adăugând cod în aplicație.

 

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 24, 2017 0 Comments
Translate »