Stabilirea obiectivelor pentru crearea, realizarea unui website

Ori de câte ori inițiați un proiect de creare website, realizare site, este esențial să stabiliți obiective înainte de orice altceva.

Fără a stabili obiective înainte de a construi un site web, nu puteți determina ceea ce căutați să realizați. Fără să știi ce dorești să faci, vei ajunge să construiești un site care are prea multe informații, prea puțin sau chiar informații greșite.

Stabilirea de obiective pentru site-ul dvs. vă va permite să fiți eficienți în construirea site-ului dvs. De asemenea, vă va permite să reveniți periodic după ce site-ul este live și să determinați rentabilitatea investiției.

Dacă nu stabiliți obiective, cum veți ști dacă site-ul dvs. are succes? Stabilirea obiectivelor pentru crearea unui site nu durează prea mult timp.

Asigurați-vă că nu treceți peste acest pas. Este un factor important!

Prompt Digital ofera servicii de creare, realizare, dezvoltare, administrare, mentenanta website si magazine online

Pentru o oferta personalizata va rugam sa ne contactati la adresa de email:

contact@promptdigital.ro

Tel: 0733260970

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin May 10, 2017 0 Comments

Factori importanti in crearea, realizarea unui website

Când vine vorba de planificare, există cel puțin cinci elemente-cheie pe care trebuie să le iei în considerare atunci când vii cu planul site-ului tău iar datorita acestor factori, elemente cheie,  șansele dvs. de a crea un site de succes cresc exponențial.

Determinați obiectivele pentru site-ul dvs. web.

Ce încerci să faci?

Identificați-vă publicul țintă și încercați să înțelegeți care sunt interesele sale.

Cum le puteți furniza informațiile valoroase pe care le caută?

Care va fi chemarea dvs. de acțiune?

Determinați ce doriți să facă vizitatorii site-ului dvs. după ce aceștia aterizează pe site-ul dvs. Aflați cum veți primi cititorii dvs. pentru a naviga cu ușurință pe site-ul dvs., pentru ca aceștia să vă poată finaliza solicitarea de acțiune Creați o listă de cuvinte cheie pe care le veți folosi pe site-ul dvs. pentru a vă inscrie paginile web în rândul motoarelor de căutare precum Google, Bing etc.

Există în mod evident mai multe lucruri pe care trebuie să le gândiți atunci când creati, realizati si dezvoltați site-ul dvs., însă multe dintre acestea au de-a face cu propriile dvs. obiective personale.

Cele cinci elemente de mai sus sunt universale pentru toate site-urile web.

Prompt Digital ofera servicii de creare, realizare, dezvoltare website-uri si magazine online la cheie

Solicita o oferta la: 0733260970

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin May 9, 2017 0 Comments

Promovare SEO OnPage OffPage necesara oricarui tip de site

Fiecare strategie SEO se concentrează pe o clasare cât mai mare posibil în motoarele de căutare. Pentru a face acest lucru, toți încercăm să proiectăm și să dezvoltăm un site web pe care îl va iubi algoritmul secret de la Google. Aceasta este în esență ceea ce este si inseamna SEO. Factorii din algoritmul Google pot fi împărțiți în două categorii care vor determina clasarea site-ului dvs. web: factori pe pagină (SEO OnPage) și factori în afara paginii (SEO OffPage). Aici, voi discuta diferențele dintre cei doi factori si care explică importanța SEO-ului pe pagină și a cei mai esențiali factori de SEO, optimizarea OnPage a unui website.

SEO (OnPage) inseamna optimizare paginilor web și (SEO OffPage) care se numeste optimizare în afara paginii. Factorii on-page au toate de a face cu elemente ale site-ului dvs. propriu. Factorii de pe pagină includ setarea tehnică – calitatea codului dvs. – conținut textual și vizual și ușurința în utilizare a site-ului. Pe de altă parte, există factori care nu au legătură cu pagina, precum link-uri de la alte site-uri, atenție socială și alte activități de marketing în afara propriului dvs. site web. Dacă vă concentrați asupra off-page SEO, încercați mai mult să obțineți mai multe linkuri către site-ul dvs. Cele mai relevante linkuri pe care le obțineți, cu atât va fi mai mare clasarea pe Google..

Importanța SEO-ului pe pagină este alcătuit din toate elementele SEO pe care le puteți controla cel mai bine. Dacă dețineți un site web, puteți controla problemele tehnice și calitatea conținutului dvs. Credem că problemele sau erorile din pagina trebuie să fie abordate, deoarece sunt esentiale intr-o pozitionare performanta in Google.

Daca creati un website va trebui sa creati strategia de optimizare a paginilor site-ului dumneavoastra deoarece doar un website optimizat intr-un mod corespunzator va avea relevanta la cautari si vizibilitate.

Clasarea unui website in motoarele de cautare este esentiala pentru orice tip de afacere deoarece chiar un website bine realizat fara optimizare si promovare corespunzatoare este egal cu zero. Oare cate milioane de site-uri cu un design fantastic exista pe internet dar datorita faptului ca aceste site-uri nu sunt optimizate corespunzator, pur si simplu nu apar la cautari si din acest motiv nu au nici o valoare!

Un site care nu exista la cautari este un site fara trafic si implicit fara vanzari, chair daca acesta are potential!

Prompt Digital va ofera servicii de optimizare site la preturi incepand doar de la 400RON. Pentru o cotatie corecta va rugam sa completati formularul de contact.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin May 8, 2017 0 Comments

Cum sa construim si sa optimizam un website care sa livreze rezultate

Online marketingul  prin AdWords vă poate ajuta să atrageți utilizatori pe site, dar, pentru a obține rezultate maxime, aveți nevoie de un site conceput în așa fel încât să îi încurajeze pe utilizatori să colaboreze cu dvs. Un site pe care se poate naviga ușor este esențial dacă doriți să transformați clienții potențiali în clienți reali. În continuare, vă prezentăm alte câteva sfaturi pentru crearea unui site cu performanțe ridicate.

Alegerea designului site-ului

Plasați informațiile importante în partea de sus a paginii

Vizitatorii site-ului trebuie să poată găsi ușor cele mai importante materiale. Asigurați-vă că acestea sunt vizibile imediat ce utilizatorii accesează pagina și că nu este necesar să deruleze în jos pentru a le vedea.

Gândiți-vă cum apar pe site imaginile și videoclipurile

Elementele care atrag atenția, cum ar fi fotografiile, videoclipurile sau elementele grafice, sunt apreciate de clienți și constituie o modalitate prin care aceștia pot interacționa cu dvs. Însă nu exagerați. Un număr prea mare de astfel de elemente poate cauza încărcarea lentă a site-ului. Nu este de dorit ca utilizatorii să părăsească site-ul înainte de a vedea cele mai importante informații.

Gândiți-vă la ecranele mai mici

Utilizatorii nu se mai limitează la desktopuri. Pe parcursul zilei, clienții folosesc diferite dispozitive digitale, cum ar fi telefoane mobile și tablete. Cu cât este mai mic ecranul, cu atât mai dificilă poate fi găsirea informațiilor. Crearea unui site care se ajustează automat în funcție de dispozitivul unui utilizator reprezintă cea mai bună modalitate de a vă asigura că toate persoanele care vă accesează site-ul găsesc ceea ce caută, indiferent ce dispozitiv folosesc.

Vedeți ce note primește site-ul pentru viteză și pentru nivelul de adaptare la dispozitivele mobile, iar apoi aflați cum să îl îmbunătățiți.

Oferiți un meniu de navigare simplu

Păstrați site-ul curat, clar și simplu aplicând aceste măsuri:

  • limitați numărul linkurilor de navigare;
  • evitați utilizarea ferestrelor de tip pop-up sau a altor funcții care pot îngreuna navigarea pe site;
  • asigurați-vă că site-ul se încarcă repede, pentru ca utilizatorii să nu dea clic pe „Înapoi” înainte de a-l accesa.

Crearea textului publicitar

Folosiți titluri clare, atractive

Un titlu distinctiv este esențial pentru ca utilizatorii să își dea seama imediat că se află în locul potrivit. Astfel, vor fi încurajați să mai rămână pe site și, în cele din urmă, să efectueze o acțiune valoroasă pentru dvs.

Prezentați clar avantajele de care se va bucura clientul dacă va folosi produsele și serviciile dvs.

Atunci când utilizatorii vă accesează site-ul, trebuie să afle imediat motivele pentru care să rămână. Asigurați-vă că avantajele pot fi consultate dintr-o privire și sunt ușor de citit; organizarea în liste reprezintă o modalitate grozavă de a face acest lucru.

Includeți linkuri directe spre informații suplimentare

Ajutați-i pe clienți să găsească ușor linkuri spre informații suplimentare despre produsul promovat de care sunt interesați. De exemplu, un link „Aflați mai multe” vizibil.

Includeți un îndemn clar

Atunci când știți exact ce acțiune doriți să efectueze utilizatorii pe site-ul dvs., există șanse mai mari ca vizitatorii să efectueze acțiunea respectivă și să vă aducă rezultatele dorite.

Crearea relațiilor cu clienții

Câștigați încrederea clienților

Dacă le oferi utilizatorilor o modalitate simplă de a vă contacta, veți consolida încrederea acestora în dvs. și veți spori transparența în rândul clienților potențiali. Este recomandat să dați informații despre companie și să definiți cât mai clar domeniul de activitate al acesteia. Dacă le solicitați clienților informații personale, menționați exact de ce le solicitați și ce veți face cu ele.

Creșteți încrederea clienților în afacerea dvs.

Îi puteți convinge pe clienți să aibă chiar mai multă încredere în dvs. dacă veți include comentariile altor clienți sau afirmații de confirmare ale unor terțe părți cu privire la afacerea dvs. Dacă difuzați anunțuri pe site, asigurați-vă că diferențiați anunțurile și linkurile sponsorizate de restul conținutului de pe site.

În momentul în care site-ul dvs. este pregătit, AdWords îi poate ajuta pe clienții potriviți să îl găsească și să efectueze acțiunile dorite.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin April 24, 2017 0 Comments
Translate »