Unde pot apărea anunțurile de la Google Adwords

Când faceți publicitate prin programul AdWords, anunțurile pot apărea în diferite locuri de pe internet, în funcție de modul în care le direcționați, de segmentele de public pentru care decideți să le afișați și de tipurile de anunțuri pe care le creați.

În acest articol, vă vom explica unde pot apărea anunțurile dvs. și cine le poate vedea.

În Căutarea Google și pe alte site-uri de căutare

Anunțul dvs. poate apărea pe Google atunci când utilizatorii caută produsul sau serviciul pe care îl oferiți. Atunci când creați anunțul, alegeți un set de cuvinte cheie, adică termenii sau expresiile care vor determina afișarea acestuia. Apoi, când utilizatorii caută informații folosind cuvintele sau expresiile pe care le-ați ales, anunțurile dvs. text pot apărea alături sau deasupra rezultatelor căutării.

  • Site-uri din Rețeaua de căutare Google: anunțurile pot apărea deasupra sau sub rezultatele căutării din Căutarea Google. Acestea pot apărea lângă, deasupra sau sub rezultatele căutării în Google Play, în Cumpărături Google și pe Google Maps, inclusiv în aplicația Google Maps.

  • Parteneri din Rețeaua de căutare Google: anunțurile pot apărea împreună cu rezultatele căutării pe site-urile partenerilor din Rețeaua de căutare. Pentru anunțurile text, partenerii din Rețeaua de căutare reprezintă sute de site-uri care nu sunt deținute de Google, precum și Google Video și alte site-uri Google.

Pe site-urile accesate de clienți

Puteți alege, de asemenea, să afișați anunțurile pentru clienții dvs. pe măsură ce aceștia caută informații pe web. Anunțurile text, imagine și video pot apărea în Rețeaua de display Google.

Rețeaua de display Google este un set de site-uri care afișează anunțuri AdWords. Printre acestea se numără site-uri Google precum Google Finance, Gmail, Blogger și YouTube. Această rețea include și site-uri și aplicații mobile.

Dacă s-a întâmplat să vedeți un anunț AdWords pe site-ul preferat de știri sau în contul dvs. Gmail și v-ați întrebat cum a ajuns acolo, acum știți: site-urile de acest tip fac parte din Rețeaua de display Google.

Anunțurile pot apărea pe site-uri în funcție de metodele de direcționare pe care le alegeți. Există câteva modalități de a direcționa anunțurile în Rețeaua de display:

  • alegeți cuvinte cheie și subiecte referitoare la ceea ce oferiți;
  • alegeți site-uri sau pagini precise;
  • alegeți segmente de public precise în funcție de categoriile lor de interese, de criteriile demografice și de probabilitatea ca acestea să fi accesat deja site-ul dvs.

Pe diferite dispozitive

Puteți să afișați anunțuri pentru utilizatori atunci când caută informații sau accesează site-uri din mers:

  • anunțurile text pot apărea atunci când utilizatorii caută pe Google de pe dispozitive mobile sau de pe tablete;
  • anunțurile text, imagine și video pot apărea pe site-urile din Rețeaua de display Google atunci când utilizatorii accesează aceste site-uri de pe dispozitive mobile de ultimă generație, cum ar fi telefoane iPhone, dispozitive Android sau tablete;
  • anunțurile pot apărea și în aplicații mobile, care sunt considerate o parte a Rețelei de display.

În locațiile sau limbile selectate

Dacă aveți anunțuri text, puteți alege să le afișați pentru toți clienții dintr-o anumită țară, dintr-o anumită locație geografică și chiar pentru cei care folosesc nume de locații în căutările efectuate.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 20, 2017 0 Comments

Beneficiile utilizarii reclamei cu plata de la Google Adwords

Cum sa folosim campaniile cu plata de la Google Adwords?

Atunci când faceți publicitate prin AdWords, investiți în propria afacere. Asigurați-vă că înțelegeți cum funcționează AdWords și cum vă poate ajuta această investiție să vă dezvoltați afacerea, încadrându-vă în bugetul ales.

Avantajele programului Google Adwords:

Cu ajutorul publicității online, puteți să direcționați anunțurile spre tipurile de clienți doriți și să îi eliminați pe cei nedoriți. Atunci când faceți publicitate online prin AdWords, puteți folosi diferite metode de direcționare pentru a ajunge la clienții potențiali exact atunci când caută produsele sau serviciile dvs.

Îndeplinirea obiectivelor de marketing

Profitați de diferitele formate și funcții publicitare pentru a personaliza anunțurile în funcție de obiectivele comerciale. De exemplu, puteți să adăugați în anunțuri un buton „Apelați” pe care se poate da clic pentru a înregistra mai multe apeluri telefonice sau să folosiți anunțuri video pentru a vă prezenta marca. Iată câteva obiective de marketing frecvente, care vi s-ar putea potrivi:

  • efectuarea unor acțiuni pe site;
  • vizitarea magazinului fizic;
  • apelarea telefonică;
  • instalarea aplicației.

Direcționarea anunțurilor prin cuvinte cheie

Atunci când afișați anunțuri lângă rezultatele căutării în Rețeaua de căutare Google, selectați cuvinte cheie care să vă ajute să direcționați anunțurile spre persoanele care caută termeni similari. De asemenea, puteți alege să afișați anunțurile în anumite momente ale zilei și puteți indica o locație și o limbă.

Stabiliți un public vizat bine definit

Atunci când faceți publicitate pe site-uri și în aplicații mobile care afișează anunțuri Google (cunoscute sub numele de Rețeaua de display Google ) și pe YouTube, puteți ajunge la un grad chiar mai ridicat de precizie, alegând vârsta persoanelor pe care doriți să le vizați, tipurile de site-uri accesate de acestea și categoriile lor de interese.

Plătiți numai pentru rezultate

Dvs. decideți cât doriți să cheltuiți și veți plăti numai atunci când un utilizator interacționează cu anunțul, de exemplu, dând clic pe anunțul text sau vizionând anunțul dvs. video. Veți alege sumele licitate cele mai potrivite pentru obiectivele dvs.

Cuantificați performanța anunțului

Urmăriți rapid eficiența anunțului și faceți ușor modificări pentru a îmbunătăți rezultatele.

Faceți publicitate pe mai multe platforme

Creați legături cu clienții, indiferent unde s-ar afla: pe computere, pe tablete, pe telefoane mobile sau chiar în aplicații.

 

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 20, 2017 0 Comments

O alta abordare in deschiderea unei afaceri afaceri cu Prompt Digital

Cum sa va incepeti afacerea online in cateva etape simple

 

Va vom prezenta in cativa simpli etapele prin care oricine isi poate crea o afacere online.

 

Gaseste o cerere, o nevoie existenta

Principala greseala pe care o fac cei mai multi oameni cand isi incep o afacere este sa caute intai produsul, si apoi cererea de pe piata.

Pentru a va creste seansele de succes, incepeti prin cercetarea pietei:

  • vizitati forumuri online si vedeti ce inteaba oamenii si la ce intrebari cauta raspunsul
  • faceti o cercetare pe cuvinte cheie  care sunt cautate de multe persoane, dar pe care nu multe site-uri le discuta
  • Verificati competitia! Viziteaza site-urile celorlalti producatori din domeniul ales si vezi ce poti aduce in plus fata de ei

Creati o oferta prin care sa atrageti clientii.

Dupa ce ati ales obiectul afacerii, elaborati o oferta care sa cuprinda un mesaj atractiv si un pret accesibil, si de asemenea servicii in plus fata de competitori

Crearea website-ului

Dupa ce ati ales produsul , ati studiat piata si ati elaborat procesul de vanzare, sutenti pregatiti pentru site-ul dumneavoastra web.  Ideea de baza este sa fie simplu si usor de folosit. Aveti mai putin de 5 secunde pentru a atrage un utilizator, altfel, acestia vor pleca.

  • Faceti navigarea pe site simpla si rapida
  • Folositi doar grafice, audio si video daca acestea va cuprind mesajul
  • Faceti produsul usor de cumparat – nu mai mult de 2 click-uri intre client si checkout
  • Folositi motarele de cautare pentru a atrage clientii catre site

Publicitatea de tip Pay-Per-Click este cea mai usoara metoda de a aduce utilizatori pe site-ul dumneavoastra.

  • Oferiti informatii si sfaturi gratuite.

Oamenii folosesc internetul pentru informatie. Oferiti informatia necesara gratuit si atunci veti vedea un trafic crescut si o pozitie mai buna in motoarele de cautare.

  • Folositi-va de marketing prin email pentru a va transforma vizitatorii in clienti
  • Optimizati constant site-ul, in functie de nevoile utilizatorilor si de cererea de pe piata
Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 19, 2017 0 Comments

Idei pentru crearea continutului pentru website sau blog

Idei pentru crearea continutului pe website sau blog

De cele mai multe ori, crearea continutului pe site poate fi o activitate dificila. Daca sunteti pur si simplu in pana de idei, acest articol va prezinta cateva idei inspirationale.

Puteti scrie un “ghid al incepatorului” legat de domenul dumneavoastra de activitate. Acestea sunt foarte populare printre utilizatori.

Incepeti o campanie de tipul “poza zilei/saptamaniii” sau “cantecul/citatul/filmul zilei”. Este foarte atractiv pentru cititori, si vor vizita site-ul de fiecare data cand apare ceva nou.

Obtineti marturii favorabile de la clientii dumneavoastra, aceastea se dovedesc  a  fi extrem de utile pentru a creste popularitatea si credibilitatea site-ului sau blogului. Vizitatorii sunt foarte interesati sa afle ce spun ceilalti clienti despre serviciile sau continutul pe care dumneavoastra il oferiti.

Folositi-va de chestionare pentru a obtine un feedback bun de la cititori.

Incepeti o cercetare online pentru  a vedea  ce domenii sau subiecte sunt populare, si apoi scrieti despre ele. Mentineti subiectele care au legatura cu produsele si serviciile dumneavoastra.

Adaugati o rubrica de “Intrebari Frecvente” (FAQ – Frequenty Asked Questions). Astfel puteti sa raspundeti la intrebarile vizitatorilor chiar inainte ca acestia sa le puna!

Imprumutati grafice sau videoclipuri informative de la alti utilizatori ( de exemplu de pe Youtube) care au legatura cu domeniul in care sunteti activ. Insa, aveti mare grija sa aveti permisiunea celor care le-au creat.

Participati la un eveniment care are legatura cu afacearea dumneavoastra. Scrieti despre aceasta experienta pe site-ul sau blog-ul dumneavoastra.

Vorbiti cu prieteni si cunostinte. Pot avea intotdeauna idei bune!

Includeti o rubrica de stiri pe pagina dumneavoastra. Acestea pot fi stiri internationale legate de domeniu sau pot fi chiar stiri legate de business-ul dumneavoastra. Distribuiti realizarile majore companiei ( de exemplu, un articol despre al 1000-lea client al companiei, sau cum a evoluat afacerea in ultimul an). Nu uitati sa multumiti intotdeauna celor care va citesc sau va folosesc serviciile.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 19, 2017 0 Comments
Translate »