Asigurarea succesului anunțurilor dvs. pentru campaniile remarketing de la Google Adwords

Internetul ne oferă zilnic tot mai multe resurse: mai multă informație, mai multe oferte, mai multe opțiuni. Acest lucru este valabil îndeosebi în comerț, unde 49% dintre clienți accesează între 2 și 4 site-uri înainte de a decide să cumpere. Ca atare, nu este de mirare că 96% dintre cumpărători nu cumpără la prima vizită pe un site.

Prin urmare, întrebarea nu se limitează la „Cum îi pot atrage pe cumpărători pe site-ul meu?”, ci se extinde la „Cum îi pot readuce pe site atunci când sunt pregătiți să cumpere?”. Listele de remarketing pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare (RLSA) vă pot ajuta să răspundeți la această întrebare.

RLSA este un motor de creștere pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare. Această opțiune vă ajută să afișați anunțuri pentru clienții foarte relevanți, care au dat deja dovadă de interes față de compania sau de produsele dvs. Din acest articol, veți afla cum pot listele de remarketing să vă ajute să creați relații cu clienții respectivi și să îi determinați să cumpere.

Etichetarea întregului site de desktop și a întregului site mobil

Activitățile de remarketing mai eficiente încep cu etichetarea site-ului, pentru a cumula informații despre clienți.

Cu cât veți ști mai multe despre vizitatorii site-ului, cu atât mai eficiente vor fi activitățile de remarketing. Etichetele sunt mici fragmente de cod care vă ajută să aflați detalii despre vizitatori și despre ceea ce își doresc aceștia.

Una dintre problemele cunoscute legate de etichete este de ordin tehnic: adăugarea și modificarea etichetelor pentru site-uri cer timp din partea webmasterului sau a echipei IT, cauzând decalaje în campaniile de marketing care funcționează într-un ritm rapid. Soluția la această problemă constă în etichetele container. O etichetă container este o etichetă principală pe care webmasterul o poate adăuga pe întregul site o singură dată. Ulterior, veți putea să adăugați noi etichete de site sau să le ajustați pe cele existente prin intermediul etichetei container.

Eticheta container poate fi gestionată printr-o soluție simplă de gestionare a etichetelor, cum ar fi Google Manager de etichete. Nu va mai fi nevoie să îl deranjați pe webmaster sau să modificați codul pe site.

Sfat

Google Tag Assistant (GTA) vă ajută să verificați dacă ați instalat corect în pagină etichetele Google, cum ar fi Google Manager de etichete. Puteți să descărcați și să instalați extensia pentru Chrome din Magazinul Google Chrome.

 

Pentru a începe, creați eticheta container și plasați fragmentul de cod în antetul sau subsolul global al site-ului.

Apoi creați eticheta de remarketing și folosiți eticheta container pentru a o plasa în fiecare pagină de pe site. În acest fel, veți afla cum interacționează clienții cu site-ul dvs., astfel încât să creați liste de remarketing pe baza activității lor. De exemplu, puteți crea liste de remarketing pentru toate persoanele care au accesat paginile dedicate camerelor foto digitale, cafetierelor sau pantofilor bărbătești eleganți cu lățime sporită.

Sfat

Pentru a genera eticheta de remarketing AdWords, conectați-vă la contul AdWords și accesați fila „Arhivă comună”. În acest fel, veți putea crea liste de remarketing pe baza paginilor accesate.

 

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 22, 2017 0 Comments

Alinierea cuvintelor cheie cu obiectivele comerciale

Alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru PPC: cele mai bune practici Google

Introducere

Consumatorii sunt în permanență conectați: la serviciu își folosesc computerul, din mers își folosesc smartphone-ul, iar când se relaxează acasă își folosesc tableta. Pe parcursul zilei, utilizatorii caută ceea ce își doresc, fie că este vorba despre cumpărături, cercetare sau distracție.

Agenții de publicitate vizează căutările utilizatorilor pe Google, numite și interogări, folosind cuvinte cheie. Relația dintre interogări și cuvinte cheie este un element esențial al publicității în Rețeaua de căutare prin AdWords.

Sperăm că cele mai bune practici pentru cuvinte cheie enumerate în acest articol vor spori performanța contului dvs.


Creați-vă o perspectivă completă asupra modului în care clienții vă pot contacta

Pentru majoritatea agenților de publicitate, conturile AdWords se bazează pe cuvinte cheie. Aveți la dispoziție o serie de surse prin care să le identificați pe cele corecte. Oricare ar fi sursele prin care generați cuvinte cheie, este recomandat să aveți o perspectivă completă asupra modurilor prin care clienții potențiali vă pot contacta.

Puteți vedea, mai jos, cele mai importante surse pentru identificarea de cuvinte cheie noi

 

  • Site-ul dvs.
    Monitorizați în permanență oferta site-ului. Identificați eventuale goluri între conținutul site-ului și lista de cuvinte cheie.
  • Produsele dvs.
    Asigurați-vă că licitați pentru cuvintele cheie asociate celor mai importante produse oferite. Atunci când utilizatorii se află la finalul ciclului de cumpărare, aceștia caută un anumit produs sau serviciu. Dacă sunteți comerciant, puteți alege nume sau modele de produse drept cuvinte cheie performante.
  • Marca dvs.
    Nu uitați de valoarea termenilor reprezentați de mărci. Dacă aveți mai multe produse, adăugați cuvinte cheie care reprezintă combinații de nume ale mărcii și produse cu volum ridicat, pe care utilizatorii le includ adesea în aceeași interogare.

Sfat

Nu uitați să includeți adresele URL ale mărcilor drept cuvinte cheie. Anumite persoane caută adrese URL pe Google dacă își amintesc doar marca, dar nu și site-ul exact.

 

Procesul de căutare al clienților

Care sunt modurile în care pot căuta ceea ce oferiți? Gândiți-vă care este procesul de căutare parcurs de aceștia și asigurați-vă că sunteți prezent la fiecare pas.

Fiți foarte atent la cuvintele cheie încărcate de intenție comercială (un exemplu ar fi cele care conțin termenul „cumpărați”). Gândiți-vă la termeni din domeniu care pot determina acțiuni imediate similare în rândul utilizatorilor.

Sfat

Nu licitați pentru termeni care includ calificative precum „gratuit” sau „redus”. Dacă faceți acest lucru, asigurați-vă că aveți versiuni gratuite de încercare sau reduceri corespunzătoare așteptărilor utilizatorilor.

 

 

Știați că…?

Atunci când căutați cuvinte cheie noi, rețineți că, uneori, cele de tipul „coadă lungă” pot fi prea lungi. În comparație cu cele mai scurte (compuse din 2 – 4 termeni), cuvintele cheie care conțin cinci termeni sau mai mult generează, în medie, mai puțin de jumătate din volumul de clicuri și afișări. Același lucru este valabil și pentru numărul de caractere din cuvintele cheie: cele compuse din minimum 30 de caractere (inclusiv spații) generează, în medie, mai puțin de jumătate din toate clicurile și afișările, în comparație cu cele mai scurte. Definirea cuvintelor cheie mai lungi presupune mai mult efort, iar acestea generează mai puțin de jumătate din volum, deci nu este recomandat să le alocați timp.

Aliniați cuvintele cheie și modul de gestionare a acestora cu obiectivele comerciale generale

Dacă organizați cuvintele cheie în grupuri bine definite, puteți, adesea, să gestionați și să întrețineți mai ușor contul. Această măsură poate corespunde căii clientului; de exemplu, gruparea cuvintelor cheie din partea superioară vs. partea inferioară a canalului. Puteți grupa cuvintele cheie în funcție de indicatorii de performanță vizați, cum ar fi costul pe achiziție, marja sau profitabilitatea. De asemenea, este recomandat să grupați cuvintele cheie în funcție de structura companiei, cum ar fi linia de produse, marca sau regiunea geografică.

Pentru mai mult control asupra bugetului, cuvintele cheie sunt adesea grupate la nivelul campaniei. Pentru cele constrânse de buget, structura contului trebuie să vă permită să maximizați numărul de clicuri și de conversii pentru cele mai importante grupuri de cuvinte cheie.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 21, 2017 0 Comments

Cum sa alegem cuvintele cheie potrivite pentru campaniile Google Adwords

Cuvintele cheie fac legătura între anunțuri, utilizatori și căutările acestora. Vă prezentăm 10 sfaturi prin care să vă adresați clienților potriviți și să vă dezvoltați compania.

1. Aliniați cuvintele cheie cu obiectivele comerciale

  • Creați-vă o perspectivă completă asupra modului în care clienții vă pot contacta.

De ce: cuvintele cheie trebuie să reflecte toate tipurile de interogări care i-ar putea ajuta pe utilizatori să vă găsească atunci când caută ceva ce oferiți.

  • Aliniați cuvintele cheie și modul de gestionare a acestora cu obiectivele comerciale generale. 

De ce: fiecare cuvânt cheie are scopul său și trebuie folosit pentru obiectivul cel mai potrivit.

  • Analizați lista de cuvinte cheie și ștergeți-le pe cele cu volum scăzut de căutări.

De ce: reduceți aglomerația. Nu este necesar să păstrați cuvinte cheie care nu vă vor aduce trafic.

Aflați mai multe despre alinierea cuvintelor cheie cu obiectivele comerciale.

2. Gestionați tipurile de potrivire pentru dezvoltare și control

  • Folosiți potrivirea amplă pentru a capta interogările de tipul „coadă lungă”, rezervați potrivirea exactă pentru factorii principali de stimulare a volumului și a valorii. 

De ce: maximizarea acoperirea interogărilor relevante pentru companie și, în același timp, mențineți activitățile de gestionare a contului la un nivel rezonabil.

  • Nu creați variante nesemnificative ale cuvintelor cheie cu potrivire a expresiei/exactă. 

De ce: tipurile de potrivire a expresiei și exactă se extind și acoperă variantele apropiate ale cuvintelor cheie, astfel că nu este nevoie să vă faceți griji că veți aglomera contul AdWords prin cuvinte cheie suplimentare.

Aflați mai multe despre gestionarea tipurilor de potrivire pentru dezvoltare și control.

3. Identificați noi oportunități de direcționare în programul AdWords

  • Folosiți anunțurile dinamice afișate în Rețeaua de căutare pentru a eficientiza gestionarea contului. 

De ce: nu va mai fi nevoie să actualizați listele de cuvinte cheie de fiecare dată când modificați site-ul.

Aflați mai multe despre identificarea unor noi oportunități de direcționare.

4. Extindeți acoperirea cuvintelor cheie existente

  • Maximizați prezența cuvintelor cheie îmbunătățind punctajul general al anunțurilor asociate. 

De ce: adăugarea unor noi opțiuni de direcționare nu este singura modalitate de a crește volumul. O sumă licitată mai agresivă combinată cu anunțuri de calitate mai ridicată pot spori volumul cuvintelor cheie existente.

  • Vizați partenerii din Rețeaua de căutare pentru a extinde acoperirea și a vă adresa utilizatorilor care nu se află pe Google.ro. 

De ce: obțineți mai mult volum pe baza aceluiași set de cuvinte cheie din cont.

Aflați mai multe despre extinderea acoperirii cuvintelor cheie existente.

5. Rafinați traficul cu ajutorul cuvintelor cheie negative

  • Adăugarea cuvintelor cheie negative trebuie să fie un pas obișnuit din procesul de întreținere a contului AdWords. 

De ce: economisiți bani evitând clicurile de la persoanele care nu vor deveni clienți.

  • La fel ca în cazul cuvintelor cheie principale, gestionați cuvintele cheie negative cu precădere în locurile cele mai relevante. 

De ce: starea bună a contului depinde de adăugarea unor cuvinte cheie negative cu impact, nu exhaustive.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 21, 2017 0 Comments

Cum setam un buget pentru campaniile de la Google Adwords?

În programul AdWords, puteți selecta un buget zilnic pentru fiecare campanie, în funcție de obiectivele publicitare și de suma medie pe care sunteți dispus să o plătiți în fiecare zi. Puteți modifica bugetul în orice moment.

Exemplu

Să presupunem că aveți un cost-pe-clic mediu de 0,30 RON și că doriți să obțineți în jur de 100 de clicuri pe zi. Puteți stabili un buget de 30 RON pe zi.

Utilizând acest exemplu, iată cum puteți stabili bugetul zilnic:

0,30 RON x 100 = 30 RON pe zi (cost-pe-clic x clicuri pe zi = buget zilnic)

Dacă v-ați obișnuit să lucrați cu un buget publicitar lunar, puteți calcula suma zilnică împărțind bugetul lunar la 30,4, numărul mediu de zile dintr-o lună.

 

Exemplu

Să presupunem că, în mod normal, cheltuiți 912 RON pe lună pe publicitate. Pentru a determina bugetul zilnic, trebuie să împărțiți suma de 912 RON la 30,4, iar rezultatul va fi un buget zilnic de 30 RON.

Utilizând acest exemplu, iată cum puteți determina bugetul zilnic:

912/30,4 = 30 RON pe zi (buget lunar/numărul mediu de zile pe lună = buget zilnic)

De asemenea, puteți crea bugete comune, prin care veți aloca un buget mai multor campanii.

 

Modul în care sunt aplicate modificările bugetului

Când modificați bugetul zilnic al campaniei, ajustările respective vor apărea imediat în contul dvs. În funcție de momentul în care modificați bugetul, modul în care campania cheltuiește bugetul poate varia. Iată ce se întâmplă cu bugetul, în funcție de momentul în care efectuați modificările sau de frecvența acestora:

La mijlocul zilei Campaniile vor cheltui, în general, aproximativ 50% din buget în prima jumătate a zilei, iar restul în cea de-a doua parte a zilei. Cu toate acestea, dacă se întâmplă ca cererea pentru anunțuri să fie foarte mare în prima parte a zilei, campania poate consuma 70% din bugetul zilnic în cursul dimineții.

Dacă modificați bugetul în jurul prânzului, este posibil să cheltuiți în plus 50% din noul buget până la sfârșitul după-amiezii, ceea ce ar face ca totalul cheltuielilor pentru ziua respectivă să fie puțin mai mare decât oricare dintre bugetele zilnice care au fost în vigoare în ziua respectivă. Explicația este că sistemul a fost proiectat să compenseze zilele cu trafic scăzut, printr-o ușoară depășire a bugetului zilnic în zilele cu trafic mai ridicat, fără a depăși vreodată limita lunară a cheltuielilor. Aflați mai multe despre Motivele pentru care costurile pot depăși bugetul zilnic mediu.

Dacă ați redus considerabil bugetul zilnic, este posibil, de asemenea, ca difuzarea anunțului să încetinească semnificativ pentru restul zilei respective.

De mai multe ori pe zi Taxarea se va face în funcție de cel mai ridicat buget zilnic pe care îl selectați pentru ziua respectivă.
Jumătatea lunii Pentru luna respectivă, cheltuielile dvs. nu vor depăși valoarea noului buget înmulțită cu numărul de zile rămase din acea lună plus suma totală cheltuită pentru campanie înainte de modificarea bugetului.

De exemplu, dacă în 24 noiembrie bugetul zilnic este de 15 RON și ați cheltuit deja 339 RON în această lună, iar în ziua respectivă majorați bugetul zilnic la 30 RON, nu veți fi taxat cu mai mult decât suma obținută prin următorul calcul:

339 RON cheltuieli efectuate deja + (30 RON/zi x 7 zile rămase) = 549 RON

De mai multe ori pe lună Se aplică aceeași formulă ca pentru modificarea bugetului în cursul lunii.

 

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 20, 2017 0 Comments
Translate »