Îmbunătățirea ratei de conversie in Adwords

Dacă înregistrați un volum mulțumitor de trafic pe baza anunțurilor, însă numărul de persoane care cumpără sau se înscriu pentru ceva anume (acțiuni numite „conversii”) este insuficient, puteți lua câteva măsuri pentru a îmbunătăți situația. Puteți utiliza instrumentul AdWords gratuit de urmărire a conversiilor pentru a afla câte persoane cumpără sau se înscriu pentru ceva anume după ce vă accesează site-ul. Apoi, veți putea lua mai multe măsuri pentru a îmbunătăți rata de conversie, cum ar fi să adăugați cuvinte cheie mai precise și cuvinte cheie negative, despre care vom discuta în acest articol.

Urmăriți performanța cu ajutorul urmăririi conversiilor

Înainte de a aduce modificări semnificative în cont, este recomandat să aflați ce activități comerciale generează în prezent anunțurile dvs. AdWords va arăta numărul de afișări și clicuri obținute cu ajutorul anunțurilor, însă nu ar fi grozav dacă v-ar putea arăta și numărul de conversii înregistrate? De fapt, AdWords poate să facă acest lucru, cu ajutorul urmăririi conversiilor.

După ce activați urmărirea conversiilor, veți putea vedea cât de eficiente sunt campaniile dvs. după ce le ajustați. De exemplu, dacă modificați o campanie și constatați că rata de conversie crește, acesta este un semn bun că modificarea duce la o performanță a campaniei mai bună.

Utilizați cuvinte cheie precise pentru rate de conversie mai bune

După ce veți putea urmări conversiile, vă veți putea axa pe îmbunătățirea ratei de conversie. Deseori, cuvintele cheie exacte au tendința de a genera o rată de conversie mai bună decât cuvintele cheie generale. Să luăm ca exemplu cuvintele cheie de mai jos. Care credeți că generează o rată de conversie mai bună?

  1. Acme
  2. Imprimante Acme
  3. Acme 710c

În general, cuvintele cheie mai precise, cum ar fi „Acme 710c” tind să ducă la o rată de conversie mai bună decât cele mai generale, cum ar fi „Acme”. Explicația constă în faptul că persoanele care caută anumite modele sau coduri de produse, în general, au studiat deja produsul de care sunt interesate și doresc să-l cumpere.

Totuși, rețineți că utilizarea unor cuvinte cheie mai exacte poate duce la un număr mai mic de afișări. În cazul în care cuvintele cheie sunt prea exacte, este posibil ca un număr mai mic de clienți să caute termenii respectivi. Secretul este să găsiți echilibrul potrivit între utilizarea unor termeni suficient de generali încât să se potrivească cu ceea ce caută oamenii și suficient de exacți pentru a genera conversii.

Utilizați cuvinte cheie negative pentru a îmbunătăți traficul

O altă modalitate prin care puteți încerca să îmbunătățiți rata de conversie este de a utiliza cuvinte cheie negative. Când folosiți cuvinte cheie negative, anunțul dvs. nu va fi afișat atunci când utilizatorii caută respectivele cuvinte cheie. Acest lucru este util dacă încercați să limitați difuzarea anunțului, astfel încât să nu fie afișat pentru acele persoane care sunt încă în etapa de căutare și nu sunt pregătite să cumpere.

De exemplu, unii agenți de publicitate utilizează termenul „gratuit” drept cuvânt cheie negativ. Dacă site-ul dvs. nu oferă produse gratuite sau pentru testare, vă recomandăm să adăugați acest cuvânt cheie negativ pentru a atrage un număr mai mic de persoane care caută produse gratuite. Probabilitatea ca persoanele care caută produse gratuite să facă o achiziție este mai mică.

Utilizați raportul privind termenii de căutare pentru a ajunge la clienții potriviți

AdWords vă arată ce performanțe au cuvintele cheie individuale, dar vă poate arăta și care sunt cuvintele cheie exacte pe care le-au căutat clienții când a fost afișat anunțul dvs. Puteți consulta această listă de termeni în raportul privind termenii de căutare.

După examinarea acestui raport, puteți decide să adăugați sau să excludeți anumite cuvinte cheie din lista de cuvinte cheie. Acest lucru vă poate ajuta să vizați clienții potriviți prin extinderea sau prin restrângerea categoriilor de utilizatori care pot vedea anunțul dvs.

Exemplu

Să presupunem că vindeți jocuri video pe site. După ce consultați raportul privind termenii de căutare, constatați că anunțul dvs. fost afișat când utilizatorii au căutat „revistă de jocuri video”. Utilizatorii care caută reviste nu doresc, probabil, să cumpere jocuri video în acest moment. În acest caz, vă recomandăm să adăugați „revistă” drept cuvânt cheie negativ, pentru ca anunțul să nu se afișeze pentru căutările respective.

Între timp, constatați și faptul că anunțul dvs. fost afișat persoanelor care căutau „figurine din jocuri video”. Întâmplarea face să vindeți și figurine din jocuri video! În acest caz, vă recomandăm să luați în calcul adăugarea cuvintelor „figurine jocuri video” drept cuvânt cheie exact, astfel încât anunțul dvs. să aibă șanse mai mari să fie afișat la această căutare.

Includeți prețuri în anunțul dvs. pentru a atrage clienții potențiali

O altă modalitate prin care puteți obține trafic suplimentar este să includeți prețuri în textul publicitar. Dacă un client vede prețul unui produs și dă clic pe anunț, veți ști că este interesat de o potențială achiziționare a produsului la prețul respectiv. Dacă prețul nu i se pare convenabil, nu va da clic pe anunț, iar dvs. veți economisi costul clicului respectiv.

Vă recomandăm să faceți un experiment și să adăugați prețuri în textul publicitar, pentru a afla dacă, în acest fel, anunțul va duce la o rată de conversie mai bună. Această soluție poate fi deosebit de eficientă dacă prețurile dvs. sunt mai mici decât cele practicate de concurență!

Pentru a afla dacă această abordare va fi eficientă pentru dvs., puteți desfășura un experiment, creând un anunț nou și alternând anunțurile. Când utilizați rotația anunțurilor, puteți compara ratele de clic și de conversie ale anunțului care conține prețul cu cele ale anunțului în care nu apare prețul.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 22, 2017 0 Comments

Ce înseamnă datele de urmărire a conversiilor in Adwords?

Dacă ați configurat urmărirea conversiilor, puteți să adăugați coloane de raportare utile pentru a vedea felul în care anunțurile dvs. determină acțiuni valoroase din partea clienților.

Vă vom explica dedesubt ce înseamnă aceste valori și modul în care să le adăugați la rapoarte.

„Conversii” și coloanele asociate

Coloana „Conversii” afișează numărul de conversii pe care le-ați primit în toate acțiunile de conversie. Această coloană este utilă pentru a vedea cât de des îi determină anunțurile pe clienți să întreprindă acțiuni pe care le-ați definit ca valoroase pentru afacerea dvs.

Puteți personaliza modul în care sunt urmărite datele din coloana „Conversii”:

  • Setarea „Includeți în Conversii”: dacă urmăriți o acțiune de conversie, dar nu doriți să includeți datele acesteia în coloană, puteți debifa această setare. Setarea prestabilită pentru majoritatea acțiunilor de conversie este să se includă datele. Astfel, în majoritatea cazurilor, toate acțiunile de conversie vor fi incluse în coloana „Conversii” dacă nu debifați setarea. Aflați mai multe despre „Includeți în Conversii”.

  • Setarea „Model de atribuire”: pentru acțiunile de conversie de pe site și din Google Analytics, puteți alege gradul de merit al fiecăruia dintre clicurile unui client pentru fiecare conversie. Aflați mai multe despre modelele de atribuire.

  • Setarea „Includeți conversiile pe dispozitive încrucișate”: această setare vă permite să alegeți să includeți conversiile pe dispozitive încrucișate în coloana „Conversii”. Aflați mai multe despre „Includeți conversiile pe dispozitive încrucișate”.

Sfat: „Conversii” și sumele licitate

Dacă optimizați sumele licitate pentru conversii prin intermediul strategiilor de licitare automatizate sau manuale, datele din coloana Conversii vor fi folosite pentru strategiile de licitare.

Coloanele asociate

În afară de coloana „Conversii” principală, există mai multe coloane asociate, care folosesc datele din „Conversii” pentru a vă furniza mai multe informații:

  • Cost pe conversie („Cost/Conversie”) vă arată cât costă, în medie, fiecare conversie. Această sumă este calculată împărțind costul total la numărul din coloana „Conversii”.

  • Rată de conversie („Rată conv.”) vă arată cât de des, în medie, un clic pe un anunț sau altă interacțiune cu anunțul determină o conversie. Aceasta se calculează împărțind „Conversii” la numărul total de interacțiuni eligibile (cum ar fi clicuri pe anunțuri sau vizionări ale anunțurilor video).

  • Valoarea totală a conversiilor („Val. totală conv.”) este suma valorilor conversiilor pentru „Conversiile” dvs. Trebuie să introduceți o valoare pentru acțiunile de conversie pentru ca această valoare să fie utilă.

  • Valoarea conversiei pe cost („Valoare conv./Cost”) estimează rentabilitatea investiției. Aceasta se calculează împărțind valoarea totală a conversiei la costul total al tuturor interacțiunilor cu anunțul.

  • Valoarea conversiei pe clic („Valoare conv./Clic”) este valoarea totală a conversiilor împărțită la numărul de clicuri eligibile.

  • Valoarea pe conversie („Valoare/Conv.”) arată valoarea aproximativă a fiecărei conversii, în medie. Aceasta se calculează împărțind valoarea totală a conversiei la numărul din coloana „Conversii”. Această valoare este utilă dacă fiecare conversie are o valoare diferită.

„Toate conversiile” și „Conversii pe mai multe dispozitive”

Toate conversiile” („Toate conv.”) afișează datele pentru toate acțiunile de conversie, inclusiv pentru cele pe care ați ales să nu le includeți în „Conversii”. Include, de asemenea, conversiile pe mai multe dispozitive și alte surse speciale de conversii.

„Toate conversiile” are același set de coloane asociate ca și „Conversii”, însă valorile sunt calculate pe baza coloanei „Toate conversiile”, în loc de „Conversii”. Printre aceste coloane se numără:

  • Cost pe toate conversiile („Cost/toate conv.”)

  • Rata tuturor conversiilor („Rata tuturor conv.”)

  • Valoarea tuturor conversiilor („Valoarea tuturor conv.”)

  • Valoarea tuturor conversiilor pe cost („Valoarea tuturor conv./cost”)

  • Valoarea tuturor conversiilor pe clic („Valoarea tuturor conversiilor/clic”)

  • Valoarea pe toate conversiile („Valoare/toate conv.”)

Coloana „Conversii pe dispozitive încrucișate” („Conv. pe dispozitive încrucișate”) raportează numărul total de conversii pe dispozitive încrucișate din toate acțiunile de conversie. O conversie pe dispozitive încrucișate se înregistrează atunci când un utilizator dă clic pe anunțul dvs. pe un dispozitiv și realizează conversia pe altul.

Notă: zecimalele din datele despre conversii

Este posibil să constatați că numerele din coloanele „Conversii”, „Toate conversiile” și „Conversii pe dispozitive încrucișate” au câte două locuri pentru zecimale. Aceasta se întâmplă deoarece unele modele de atribuire atribuie merit fracționar pentru fiecare conversie cu mai multe clicuri. Aceste fracțiuni sunt reprezentate sub formă de zecimale, de exemplu 0,33 sau 0,50. Chiar dacă nu folosiți un model de atribuire care acordă merit fracționar, veți continua să vedeți două locuri zecimale în rapoartele dvs.

Despre conversiile indirecte

Coloana „Conversii indirecte” indică numărul de ocazii cu care clienții văd anunțul dvs. din Rețeaua de display, dar nu dau clic pe acesta, iar ulterior efectuează o conversie pe site-ul dvs. Aceste date sunt diferite de cele din alte coloane cu conversii, care înregistrează situațiile în care clienții au dat clic pe un anunț, după care au efectuat o conversie pe site-ul dvs.

Ultima afișare vizionată va obține meritul pentru conversia indirectă. Cu tehnologia Vizionare activă de la Google, se consideră că o afișare a fost vizionată dacă măcar 50% din anunț rămâne pe ecran timp de cel puțin o secundă. Conversiile indirecte exclud automat conversiile de la persoane care au dat clic și pe anunțurile dvs. afișate în Rețeaua de căutare sau în Rețeaua de display.

Conversiile indirecte reprezintă o modalitate utilă de a urmări valoarea campaniilor de anunțuri grafice în Rețeaua de display Google. Motivul este că se măsoară conversiile în cazul cărora un client a văzut, dar nu a dat clic pe un anunț grafic afișat în Rețeaua de display Google înainte de a efectua o conversie. De asemenea, aceasta vă poate ajuta să aflați care sunt cele mai bune locuri pentru publicitate.

Conversiile indirecte nu sunt incluse în coloana „Conversii”, ci doar în coloana „Conversii indirecte”.

Notă: Vizionarea activă și conversiile indirecte

În foarte puține cazuri, o conversie indirectă poate fi atribuită unei afișări care nu se poate verifica drept vizionată. Aceasta se întâmplă datorită limitărilor Vizionării active pe un procent mic de site-uri din Rețeaua de display.

Cum se adaugă coloane pentru conversii în rapoarte

Pentru a adăuga la rapoarte coloane de urmărire a conversiilor pe fila Campanii, urmați instrucțiunile de mai jos:

  1. în fila „Campanii”, dați clic pe butonul Coloane și selectați Modificați coloane;

  2. dați clic pe Conversii;

  3. selectați coloanele pe care le includeți;

  4. dați clic pe Aplicați.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 22, 2017 0 Comments

Despre urmarirea conversiilor in Adwords

Despre urmărirea conversiilor

Urmărirea conversiilor este un instrument gratuit care vă arată ce se întâmplă după ce un client dă clic pe anunțurile dvs., fie că achiziționează un produs, se înscrie pentru primirea buletinului informativ, apelează compania sau descarcă aplicația. O acțiune efectuată de un client pe care ați definit-o drept valoroasă poartă numele de conversie.

Acest articol explică beneficiile urmăririi conversiilor, cum funcționează aceasta și detalii despre standardele noastre de siguranță și confidențialitate. Pentru instrucțiuni legate de activare, consultați articolul Activarea urmăririi conversiilor.

De ce este recomandat să utilizați urmărirea conversiilor?

  • Aflați care cuvinte cheie, anunțuri, grupuri de anunțuri și campanii sunt cele mai eficiente la generarea unor acțiuni valoroase din partea clienților.
  • Familiarizați-vă cu rentabilitatea investiției și luați decizii mai bine informate cu privire la cheltuielile publicitare.
  • Folosiți strategii de licitare inteligentă (cum ar fi suma CPA vizată, CPC optimizat și rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare) care vă optimizează în mod automat campaniile conform obiectivelor dvs. comerciale.
  • Aflați câți clienți interacționează cu anunțurile dvs. pe un dispozitiv sau într-un browser și efectuează conversia pe un altul. Puteți consulta date despre conversiile pe dispozitive încrucișate, în browsere încrucișate și alte tipuri de conversii în coloane de raportare „Toate conversiile”.

Modul de funcționare a urmăririi conversiilor

Urmărirea conversiilor începe prin crearea unei acțiuni de conversie în contul AdWords. O acțiune de conversie este o activitate pe care o efectuează un client și care are valoare pentru afacerea dvs. Puteți să folosiți urmărirea conversiilor pentru a urmări tipurile de acțiuni de mai jos:

  • acțiuni de pe site: achiziții, înscrieri și alte acțiuni efectuate de clienți pe site-ul dvs. web;
  • apeluri telefonice: apeluri efectuate direct din anunțuri, apeluri către un număr de telefon de pe site și clicuri pe un număr de telefon de pe site-ul web mobil. Aflați mai multe despre urmărirea conversiilor prin apel.
  • instalări ale aplicației și acțiuni în aplicație: instalările aplicațiilor mobile pentru Android sau iOS și achizițiile sau alte activități din aplicațiile respective. Aflați mai multe despre urmărirea conversiilor în aplicații mobile.
  • importările: o activitate a clienților care începe online, dar se încheie offline; de exemplu, un client dă clic pe un anunț și trimite un formular de contact online, după care semnează un contract la sediul dvs. Aflați mai multe despre urmărirea conversiilor offline.

Procesul de urmărire a conversiilor funcționează ușor diferit pentru fiecare sursă de conversie. În cazul fiecărui tip, cu excepția conversiilor offline, acesta tinde să se încadreze într-una dintre categoriile următoare:

  • adăugați o etichetă de urmărire a conversiilor (sau un fragment de cod) pe site sau în codul aplicației mobile. Atunci când un client dă clic pe anunț în Căutarea Google sau pe anumite site-uri din Rețeaua de display Google, va fi plasat un cookie temporar pe computerul sau dispozitivul mobil al acestuia. Când efectuează acțiunea definită de dvs., sistemul nostru va recunoaște cookie-ul (prin intermediul fragmentului de cod adăugat) și va înregistra o conversie.
  • anumite tipuri de urmărire a conversiilor nu necesită o etichetă. De exemplu, pentru a urmări apelurile telefonice provenite din extensiile de apel sau din anunțurile cu număr de telefon, veți utiliza un număr de telefon de redirecționare Google pentru a afla când a fost generat apelul de unul dintre anunțuri și pentru a urmări detalii precum durata apelului, ora de începere și de încheiere a acestuia și prefixul apelantului. De asemenea, descărcările aplicației și achizițiile în aplicație din Google Play vor fi înregistrate automat drept conversii, fără a fi necesar un cod de urmărire.

După ce ați configurat urmărirea conversiilor, puteți să vedeți datele despre conversii pentru campaniile, grupurile de anunțuri, anunțurile și cuvintele dvs. cheie. Dacă vedeți aceste date în rapoarte, puteți să înțelegeți cum vă ajută publicitatea să atingeți obiective importante pentru compania dvs.

Siguranța și confidențialitatea urmăririi site-urilor

Standardele companiei Google privind siguranța sunt stricte. Doar paginile care conțin eticheta de conversie Google sunt urmărite prin acest program. Utilizăm criptarea datelor și servere securizate.

Confidențialitatea este, de asemenea, foarte importantă pentru Google. Din acest motiv, luăm următoarele măsuri pentru a proteja confidențialitatea clienților:

  • modulele cookie de urmărire a conversiilor au o durată de viață limitată;
  • conversiile nu sunt izolate: asta înseamnă că nu puteți să asociați datele despre conversii cu anumiți clienți, puteți doar să vedeți datele de ansamblu pentru anunțuri și cuvinte cheie;
  • urmărirea conversiilor are opțiunea de a înștiința clienții cu privire la modulele cookie: pe durata procesului de configurare, vă vom ajuta să creați o casetă de notificare pentru site-ul dvs. Aceasta va informa clienții că sunt urmăriți. Caseta poartă numele de Statistici site Google și apare în pagina de conversie (pagina afișată clienților după ce efectuează o conversie). Statistici site GoogleAceastă notificare apare doar pentru clienții care accesat site-ul dvs. prin intermediul Google, de pe același dispozitiv. Când clienții dau clic pe ea, văd o pagină care explică modul în care folosim modulele cookie și cum pot ei să le dezactiveze. De asemenea, clienții vor putea trimite feedback despre site.
  • promovăm o politică de confidențialitate clară: dacă nu utilizați caseta Google Site Stats, vă solicităm să examinați politica de confidențialitate a site-ului dvs. pentru a vă asigura că aceasta menționează faptul că utilizați o tehnologie de urmărire.

Sfat

Dacă alegeți să folosiți notificarea Google Site Stats, vă recomandăm să o plasați în colțul din dreapta, jos, al paginii de conversie, la o distanță de maximum un sfert de ecran de ultimul rând de conținut.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 22, 2017 0 Comments

Despre Google Tag Manager

Google Manager de etichete este un sistem de gestionare a etichetelor care vă permite să actualizați rapid și ușor, pe site sau în aplicația mobilă, etichetele și fragmentele de cod, de exemplu cele destinate analizei traficului și optimizării de marketing. Puteți să adăugați și să actualizați etichete AdWords, Google Analytics, Firebase Analytics, Floodlight și etichete terță parte sau personalizate, direct din interfața de utilizare a Managerului de etichete, în loc să modificați codul site-ului. În acest fel, veți reduce erorile și nu va mai fi nevoie să apelați la un dezvoltator pentru configurarea etichetelor.

Ce este o etichetă?

O etichetă este un fragment de cod care trimite informații unei terțe părți, cum ar fi Google. Dacă nu folosiți o soluție de gestionare a etichetelor, cum ar fi Managerul de etichete, trebuie să adăugați aceste fragmente de cod direct în fișierele de pe site sau din aplicația mobilă. Cu Managerul de etichete, nu mai trebuie să păstrați fiecare dintre aceste fragmente de cod în fișierele sursă. În schimb, folosiți interfața de utilizare a Managerului de etichete pentru a indica etichetele care doriți să se declanșeze și momentul în care doriți declanșarea acestora.

Modul de funcționare

Managerul de etichete pentru web funcționează prin intermediul propriei etichete de container pe care o plasați în toate paginile site-ului. Pentru dispozitivele mobile, Managerul de etichete este implementat în combinație cu kitul SDK Firebase, fiind compatibil cu Android și iOS. Containerul înlocuiește toate celelalte etichete codificate manual de pe site sau din aplicație, inclusiv etichete de la AdWords, Google Analytics, Floodlight și terți. (Vedeți o listă cu etichetele acceptate.) După adăugarea la site sau în aplicație a etichetelor de container din Managerul de etichete, actualizați, adăugați și administrați etichete suplimentare chiar din aplicația web Manager de etichete.

În cazul containerelor mobile, configurațiile inițiale ale etichetei se setează cu un container standard, până la prima descărcare a unui container. După conectarea aplicației la internet și descărcarea unui container, cel standard nu va mai fi folosit. Aplicațiile verifică periodic existența unor actualizări pentru container, în mod obișnuit la fiecare 12 ore.

Cu ajutorul contului Manager de etichete, puteți să administrați etichetele pentru unul sau mai multe site-uri sau aplicații mobile. Cu toate că puteți crea mai multe conturi Manager de etichete dintr-un singur cont Google, în general, veți avea nevoie doar de un cont Manager de etichete pentru fiecare companie sau organizație. Pentru a afla mai multe, consultați Activarea și fluxul de lucru.


Configurarea pentru web

Pentru a gestiona etichetele utilizând Managerul de etichete:

  • accesați tagmanager.google.com pentru a crea un cont (sau pentru a accesa un cont existent);
  • creați un container pentru site-ul dvs. în cont;
  • adăugați fragmentul de container pe site;
  • transferați toate etichetele codificate (cum ar fi etichetele AdWords sau DoubleClick) din codul sursă al site-ului în Managerul de etichete.

Trebuie să transfer toate etichetele simultan?

Cea mai bună practică este să transferați toate etichetele simultan. Cu toate acestea, dacă doriți să amânați transferarea câtorva etichete, Managerul de etichete își va declanșa etichetele împreună cu eventualele etichete scrise direct în codul site-ului.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Read More
admin February 22, 2017 0 Comments
Translate »