Dacă înregistrați un volum mulțumitor de trafic pe baza anunțurilor, însă numărul de persoane care cumpără sau se înscriu pentru ceva anume (acțiuni numite „conversii”) este […]
Dacă ați configurat urmărirea conversiilor, puteți să adăugați coloane de raportare utile pentru a vedea felul în care anunțurile dvs. determină acțiuni valoroase din partea clienților. […]
Despre urmărirea conversiilor Urmărirea conversiilor este un instrument gratuit care vă arată ce se întâmplă după ce un client dă clic pe anunțurile dvs., fie că […]
Google Manager de etichete este un sistem de gestionare a etichetelor care vă permite să actualizați rapid și ușor, pe site sau în aplicația mobilă, etichetele […]
Prin utilizarea serviciilor noastre, îți exprimi acordul cu privire la faptul că folosim module cookie și alte tehnologii similare în scopul îmbunătățirii și al personalizării conținutului nostru, în vederea analizării traficului, a furnizării de publicitate și a protecției anti-spam, precum și împotriva utilizării neautorizate. NU SUNT DE ACORDACCEPTProtectia Datelor GDPR