Găsirea unui raport despre decalajul conversiilor in Adwords

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

După configurarea urmăririi conversiilor, este important să înțelegeți cum sunt afectate datele pe care le vedeți în cont de către decalajul conversiilor. Decalajul  conversiei reprezintă timpul necesar unui utilizator care dă clic pe anunțul dvs. să finalizeze conversia. Uneori, conversia are loc rapid, la mai puțin de o zi de la clic, dar conversiile pot fi raportate cu o întârziere de până la 90 de zile de la efectuarea clicului, în funcție de fereastra de conversie aleasă.

Acestea sunt informații importante, deoarece decalajul conversiilor influențează valorile pe care le vedeți în cont. Exemple de situații în care decalajul conversiilor ar putea afecta ceea ce vedeți:

  • compararea performanțelor: dacă faceți o comparație între performanțele recente și cele din trecut, cele recente pot părea mai slabe, din cauza decalajului conversiilor. Deoarece nu se afișează și conversiile care vor fi înregistrate ulterior, însă cheltuielile se vor regăsi acolo, poate părea că aveți mai puține conversii, un cost pe conversie mei ridicat etc.
  • Lipsa estimărilor Simulatorului de sume licitate: dacă decalajul conversiilor este mare, este posibil să nu puteți vedea estimările privind conversiile în simulatorul de sume licitate. Aflați mai multe despre simulatorul de sume licitate.

Utilizați informațiile din acest articol pentru a afla cum puteți găsi un raport care să detalieze istoricul decalajelor de conversii pentru contul dvs.

Instrucțiuni

  1. Conectați-vă la contul AdWords.
  2. Dați clic pe fila Instrumente, apoi selectați Atribuire.
  3. În meniul din partea stângă, dați clic pe Decalaj.
  4. În partea de sus a tabelului, dați clic pe De la ultimul clic. Asigurați-vă că fereastra cu istoricul este setată la intervalul corespunzător pentru datele dvs.

Rețineți

  • Raportarea decalajului conversiilor este disponibilă doar pentru anunțurile din Rețeaua de căutare.
  • Pentru a determina decalajul mediu al conversiilor în Rețeaua de Display, consultați datele Google Analytics sau datele analizei web. Pentru mai multe informații, consultați articolul Analiza căilor spre conversii.
Găsirea unui raport despre decalajul conversiilor in Adwords
Voteaza
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube