Despre urmarirea conversiilor in Adwords

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Despre urmărirea conversiilor

Urmărirea conversiilor este un instrument gratuit care vă arată ce se întâmplă după ce un client dă clic pe anunțurile dvs., fie că achiziționează un produs, se înscrie pentru primirea buletinului informativ, apelează compania sau descarcă aplicația. O acțiune efectuată de un client pe care ați definit-o drept valoroasă poartă numele de conversie.

Acest articol explică beneficiile urmăririi conversiilor, cum funcționează aceasta și detalii despre standardele noastre de siguranță și confidențialitate. Pentru instrucțiuni legate de activare, consultați articolul Activarea urmăririi conversiilor.

De ce este recomandat să utilizați urmărirea conversiilor?

  • Aflați care cuvinte cheie, anunțuri, grupuri de anunțuri și campanii sunt cele mai eficiente la generarea unor acțiuni valoroase din partea clienților.
  • Familiarizați-vă cu rentabilitatea investiției și luați decizii mai bine informate cu privire la cheltuielile publicitare.
  • Folosiți strategii de licitare inteligentă (cum ar fi suma CPA vizată, CPC optimizat și rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare) care vă optimizează în mod automat campaniile conform obiectivelor dvs. comerciale.
  • Aflați câți clienți interacționează cu anunțurile dvs. pe un dispozitiv sau într-un browser și efectuează conversia pe un altul. Puteți consulta date despre conversiile pe dispozitive încrucișate, în browsere încrucișate și alte tipuri de conversii în coloane de raportare „Toate conversiile”.

Modul de funcționare a urmăririi conversiilor

Urmărirea conversiilor începe prin crearea unei acțiuni de conversie în contul AdWords. O acțiune de conversie este o activitate pe care o efectuează un client și care are valoare pentru afacerea dvs. Puteți să folosiți urmărirea conversiilor pentru a urmări tipurile de acțiuni de mai jos:

  • acțiuni de pe site: achiziții, înscrieri și alte acțiuni efectuate de clienți pe site-ul dvs. web;
  • apeluri telefonice: apeluri efectuate direct din anunțuri, apeluri către un număr de telefon de pe site și clicuri pe un număr de telefon de pe site-ul web mobil. Aflați mai multe despre urmărirea conversiilor prin apel.
  • instalări ale aplicației și acțiuni în aplicație: instalările aplicațiilor mobile pentru Android sau iOS și achizițiile sau alte activități din aplicațiile respective. Aflați mai multe despre urmărirea conversiilor în aplicații mobile.
  • importările: o activitate a clienților care începe online, dar se încheie offline; de exemplu, un client dă clic pe un anunț și trimite un formular de contact online, după care semnează un contract la sediul dvs. Aflați mai multe despre urmărirea conversiilor offline.

Procesul de urmărire a conversiilor funcționează ușor diferit pentru fiecare sursă de conversie. În cazul fiecărui tip, cu excepția conversiilor offline, acesta tinde să se încadreze într-una dintre categoriile următoare:

  • adăugați o etichetă de urmărire a conversiilor (sau un fragment de cod) pe site sau în codul aplicației mobile. Atunci când un client dă clic pe anunț în Căutarea Google sau pe anumite site-uri din Rețeaua de display Google, va fi plasat un cookie temporar pe computerul sau dispozitivul mobil al acestuia. Când efectuează acțiunea definită de dvs., sistemul nostru va recunoaște cookie-ul (prin intermediul fragmentului de cod adăugat) și va înregistra o conversie.
  • anumite tipuri de urmărire a conversiilor nu necesită o etichetă. De exemplu, pentru a urmări apelurile telefonice provenite din extensiile de apel sau din anunțurile cu număr de telefon, veți utiliza un număr de telefon de redirecționare Google pentru a afla când a fost generat apelul de unul dintre anunțuri și pentru a urmări detalii precum durata apelului, ora de începere și de încheiere a acestuia și prefixul apelantului. De asemenea, descărcările aplicației și achizițiile în aplicație din Google Play vor fi înregistrate automat drept conversii, fără a fi necesar un cod de urmărire.

După ce ați configurat urmărirea conversiilor, puteți să vedeți datele despre conversii pentru campaniile, grupurile de anunțuri, anunțurile și cuvintele dvs. cheie. Dacă vedeți aceste date în rapoarte, puteți să înțelegeți cum vă ajută publicitatea să atingeți obiective importante pentru compania dvs.

Siguranța și confidențialitatea urmăririi site-urilor

Standardele companiei Google privind siguranța sunt stricte. Doar paginile care conțin eticheta de conversie Google sunt urmărite prin acest program. Utilizăm criptarea datelor și servere securizate.

Confidențialitatea este, de asemenea, foarte importantă pentru Google. Din acest motiv, luăm următoarele măsuri pentru a proteja confidențialitatea clienților:

  • modulele cookie de urmărire a conversiilor au o durată de viață limitată;
  • conversiile nu sunt izolate: asta înseamnă că nu puteți să asociați datele despre conversii cu anumiți clienți, puteți doar să vedeți datele de ansamblu pentru anunțuri și cuvinte cheie;
  • urmărirea conversiilor are opțiunea de a înștiința clienții cu privire la modulele cookie: pe durata procesului de configurare, vă vom ajuta să creați o casetă de notificare pentru site-ul dvs. Aceasta va informa clienții că sunt urmăriți. Caseta poartă numele de Statistici site Google și apare în pagina de conversie (pagina afișată clienților după ce efectuează o conversie). Statistici site GoogleAceastă notificare apare doar pentru clienții care accesat site-ul dvs. prin intermediul Google, de pe același dispozitiv. Când clienții dau clic pe ea, văd o pagină care explică modul în care folosim modulele cookie și cum pot ei să le dezactiveze. De asemenea, clienții vor putea trimite feedback despre site.
  • promovăm o politică de confidențialitate clară: dacă nu utilizați caseta Google Site Stats, vă solicităm să examinați politica de confidențialitate a site-ului dvs. pentru a vă asigura că aceasta menționează faptul că utilizați o tehnologie de urmărire.

Sfat

Dacă alegeți să folosiți notificarea Google Site Stats, vă recomandăm să o plasați în colțul din dreapta, jos, al paginii de conversie, la o distanță de maximum un sfert de ecran de ultimul rând de conținut.

Voteaza
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube