Cum urmarim conversiile pentru instalarea aplicatiilor

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Utilizați urmărirea conversiilor pentru a afla cât de eficiente sunt campaniile dvs. de tipul „Instalările aplicației mobile” în a genera instalări ale aplicației și activități în cadrul acesteia.

Modul de funcționare

  • În cazul aplicațiilor Android distribuite de Google Play, AdWords poate urmări automat conversiile reprezentate de descărcarea aplicației.
  • În cazul aplicațiilor iOS din Apple App Store, trebuie să configurați urmărirea conversiilor pentru a contoriza descărcările drept conversii.
  • Atât în cazul aplicațiilor Android cât și al celor iOS, puteți, de asemenea, să utilizați sisteme terță parte de urmărire a conversiilor pentru a ține evidența descărcărilor aplicației.

Instrumentul de optimizare a conversiilor pentru aplicații

Întrucât aceste campanii sunt optimizate pentru contorizarea descărcărilor de aplicații, Instrumentul de optimizare a conversiilor nu necesită o perioadă de așteptare. Imediat ce activați urmărirea conversiilor, veți putea utiliza licitarea unei sume CPA vizate pentru a genera mai multe instalări la costul pe instalare vizat.

Urmărirea clicurilor în Rețeaua de căutare

Dacă promovați o aplicație Android în Rețeaua de căutare Google, niciuna dintre adresele URL adăugate în câmpul „Șablon de urmărire” nu va fi utilizată pentru anunțuri. Motivul este că redirecționările de urmărire a clicurilor nu sunt disponibile pentru anunțurile de promovare a aplicațiilor Android din Rețeaua de căutare.

Vedeți rapoartele în cont

Puteți vedea rezultatele anunțurilor de instalare a aplicațiilor în fila „Campanii”. Coloana „clicuri” se referă la numărul de clicuri care au dus la magazinul de aplicații și, deci, la descărcarea aplicației. Dacă utilizați urmărirea conversiilor pentru a contoriza instalările aplicației, puteți să personalizați coloanele pentru a vedea numărul de descărcări care rezultă din anunțuri.

  • Pentru Rețeaua de display puteți consulta, în filele individuale, o detaliere a conversiilor reprezentate de instalările aplicațiilor mobile pentru fiecare metodă de direcționare. Aflați mai multe despre rapoartele privind Rețeaua de display.
  • Pentru Rețeaua de căutare, datele din rapoartele privind anunțurile de instalare a aplicației apar drept conversii în tabelul de statistici. Veți vedea numărul de descărcări generate de anunțurile dvs. în coloanele de conversie pentru fiecare cuvânt cheie care a determinat afișarea anunțurilor.
  • Pentru YouTube, puteți urmări performanța campaniilor în tabelele de raportare din filele Campanii, Anunțuri, Videoclipuri și Direcționare video. O diferență de raportare în campaniile de tipul „Instalările aplicației mobile” este aceea că interacțiunea cu videoclipul (alta decât închiderea) va crește numărul total de vizionări ale videoclipului. Aflați mai multe despre examinarea performanței campaniilor video.
Cum urmarim conversiile pentru instalarea aplicatiilor
5 (100%) 2 votes
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube