Cum urmarim conversiile pentru aplicațiile mobile prin Firebase

După ce conectați conturile AdWords și Firebase, veți putea importa conversiile din Firebase pentru a afla cum generează campaniile dvs. de anunțuri instalări ale aplicațiilor Android și iOS și acțiuni în cadrul acestora. În prezent, nu urmărim în AdWords date privind conversiile pentru campaniile de instalare a aplicațiilor iOS.

Din acest articol, veți afla ce trebuie să faceți înainte de a importa conversii din Firebase, precum și detalii despre instrucțiunile de activare.

Înainte de a începe

Pentru a putea importa conversii din Firebase, va trebui să respectați următoarele cerințe:

  • să aveți un proiect Firebase: Contul Google folosit pentru AdWords trebuie să aibă rol de proprietar al unui proiect Firebase. Aflați mai multe despre cum puteți începe să folosiți Firebase.
  • să instalați kitul SDK Firebase în aplicațiile proprii: aflați cum să folosiți kitul SDK Firebase în aplicații;
  • să conectați conturile Firebase și AdWords: veți avea nevoie de minimum un proiect Firebase conectat la contul AdWords;
  • să activați evenimente de conversie în Firebase: puteți importa orice eveniment activat ca eveniment de conversie în Firebase. Primele deschideri, achizițiile în aplicații și evenimentele de comerț electronic sunt activate automat ca evenimente de conversie. Pentru a urmări alte evenimente drept conversii, va trebui să activați aceste evenimente drept conversii în Firebase. Puteți avea maximum 10 evenimente de conversie pentru fiecare aplicație în Firebase.
  • să introduceți în Firebase un cod din magazinul de aplicații pentru aplicațiile iOS: dacă nu ați introdus un cod din magazinul de aplicații Apple pentru proiectele dvs. iOS, nu veți vedea evenimente de conversie pentru proiectele respective în AdWords. Pentru a adăuga un cod din magazinul de aplicații, deschideți Firebase, căutați aplicația dvs. iOS în ecranul „Prezentare generală” și selectați „Gestionați” din meniul ilustrat prin 3 puncte.

Dacă folosiți urmărirea conversiilor pe mai multe conturi pentru a urmări conversiile dintr-un cont de manager, va trebui să conectați Firebase la contul de manager și să importați conversiile acolo.

Instrucțiuni

Importarea acțiunilor de conversie din Firebase

  1. Conectați-vă la contul AdWords.
  2. Dați clic pe fila Instrumente și selectați Conversii din meniul drop-down.
  3. Selectați Firebase din meniul din partea stângă.
  4. Va apărea un ecran cu setări și cu evenimentele dvs. de conversie din Firebase. Dacă acest ecran nu apare, asigurați-vă că ați conectat conturile Firebase și AdWords.
  5. Dați clic pe Atribuire Firebase. Cu ajutorul acestei setări, veți putea alege când să fie raportată o conversie în AdWords dacă s-au înregistrat clicuri pe anunțuri din mai multe rețele publicitare. Consultați secțiunea Despre atribuirea Firebase de mai jos pentru informații suplimentare. Selectați o opțiune (sau păstrați-o pe cea standard) și dați clic pe Salvați.
  6. Sub „Importați evenimentele de conversie Firebase”, va apărea un tabel cu evenimentele Firebase pe care le puteți importa. Dacă nu vedeți toate evenimentele dvs. de conversie Firebase aici, asigurați-vă că ați conectat proiectele Firebase pentru evenimentele pe care doriți să le importați.
  7. Selectați evenimentele de conversie pe care doriți să le importați.
  8. Dați clic pe Importați.

Ați importat evenimentele de conversie, care vor fi urmărite ca acțiuni de conversie în AdWords. Pentru a modifica setările noilor acțiuni de conversie, urmați instrucțiunile de mai jos.

Modificarea setărilor pentru acțiunile de conversie

Întrucât ați importat evenimentele de conversie, acestea vor apărea ca acțiuni de conversie în tabelul „Acțiuni de conversie”.

  1. În tabelul „Acțiuni de conversie” (dacă nu l-ați accesat încă, dați clic pe fila Instrumente și selectați Conversii), dați clic pe numele acțiunii de conversie Firebase pe care doriți să o modificați.
  2. Va apărea o pagină cu setările actuale pentru această acțiune de conversie. Dați clic pe Modificați setările.
  3. Faceți modificările dorite. (Consultați mai jos setările pe care le puteți modifica pentru fiecare tip de acțiune de conversie.) Apoi dați clic pe Salvați.

Anumite setări vor fi însoțite de o alertă cu mesajul că versiunea acestora din Firebase diferă de cea din AdWords. Puteți avea setări diferite în fiecare produs, dar rețineți că datele privind conversiile raportate în AdWords pot să difere de cele raportate în Firebase.

Setările pe care le puteți modifica variază în funcție de acțiunile urmărite: primele deschideri, achizițiile în aplicații urmărite automat sau alte evenimente. Consultați mai jos lista de setări pentru fiecare acțiune.

Setările pentru primele deschideri

  • Nume: introduceți un nume pentru acțiunea de conversie pe care doriți să o urmăriți. În acest fel, veți putea recunoaște acțiunea de conversie ulterior, în rapoartele privind conversiile.
  • Valoare: introduceți câte o valoare pentru fiecare instalare sau, dacă preferați să nu urmăriți valorile, selectați „Nu desemnați o valoare”. Aflați mai multe despre valorile conversiilor.
  • Includeți în „Conversii”: debifați această setare (bifată automat pentru iOS, nebifată automat pentru Android) dacă nu doriți să includeți date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii” (sau în strategiile de licitare automatizată care folosesc această coloană). Puteți debifa această setare dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a face optimizări pentru conversii și dacă doriți să alegeți acțiunile de conversie pe care doriți să le includeți în strategia de licitare respectivă. Este recomandat să includeți o singură acțiune de conversie pentru fiecare eveniment și pentru fiecare aplicație, astfel încât să nu apară conversii dublate. Aflați mai multe despre setarea „Includeți în «Conversii»”.

Setările pentru achizițiile în aplicații urmărite automat

  • Nume: introduceți un nume pentru acțiunea de conversie pe care doriți să o urmăriți. În acest fel, veți putea recunoaște acțiunea de conversie ulterior, în rapoartele privind conversiile.
  • Contorizare: alegeți dacă doriți să contorizați fiecare conversie sau câte o conversie pentru fiecare clic pe anunț. Este recomandată opțiunea „Fiecare”, deoarece fiecare achiziție în aplicație aduce probabil valoare afacerii dvs. Aflați mai multe despre contorizarea conversiilor.
  • Fereastră de conversie: selectați durata pentru care doriți să urmăriți conversiile după ce un utilizator dă clic pe un anunț. Aflați mai multe despre ferestrele de conversie.
  • Includeți în „Conversii”: debifați această setare (bifată automat) dacă nu doriți să includeți date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii”. Această setare este recomandată dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a face optimizări pentru conversii și nu doriți să includeți această acțiune de conversie în strategia de licitare. Aflați mai multe despre setarea „Includeți în «Conversii»”.

Setările pentru toate celelalte acțiuni de conversie (inclusiv evenimentele de comerț electronic)

  • Nume: introduceți un nume pentru acțiunea de conversie pe care doriți să o urmăriți. În acest fel, veți putea recunoaște acțiunea de conversie ulterior, în rapoartele privind conversiile.
  • Valoare: introduceți câte o valoare pentru fiecare instalare sau, dacă preferați să nu urmăriți valorile, selectați „Nu desemnați o valoare”. Aflați mai multe despre valorile conversiilor.
  • Contorizare: alegeți dacă doriți să contorizați fiecare conversie sau câte una pentru fiecare clic pe anunț. „Fiecare” se recomandă pentru vânzări. „Una” se recomandă pentru clienții potențiali. Aflați mai multe despre contorizarea conversiilor.
  • Fereastră de conversie: selectați durata pentru care doriți să urmăriți conversiile după ce un utilizator dă clic pe un anunț. Aflați mai multe despre ferestrele de conversie.
  • Categorie: selectați categoria care descrie cel mai bine conversia dvs. Puteți folosi această categorie pentru a segmenta rapoartele privind conversiile.
  • Includeți în „Conversii”: debifați această setare (bifată automat) dacă nu doriți să includeți date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii”. Această setare este recomandată dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a face optimizări pentru conversii și nu doriți să includeți această acțiune de conversie în strategia de licitare. Aflați mai multe despre setarea „Includeți în «Conversii»”.

 

Despre atribuirea Firebase

Dacă folosiți mai multe rețele publicitare pentru a vă promova aplicația, este posibil ca datele dvs. Firebase să includă instalările aplicațiilor și achizițiile în aplicații rezultate din anunțurile care nu provin din programul AdWords.

AdWords va raporta numai conversiile pentru care s-a dat clic pe un anunț AdWords. Cu ajutorul setării „Atribuire Firebase”, puteți defini cu mai multă precizie conversiile pe care le contorizează AdWords drept conversii AdWords. (Cu alte cuvinte, conversiile care pot fi atribuite programului AdWords.) Există 2 opțiuni:

  • Raportați toate conversiile cu un clic AdWords, chiar dacă există clicuri ulterioare în alte rețele publicitare. Selectați această opțiune dacă doriți să raportați orice conversie pentru care s-a înregistrat un clic AdWords. Aceasta este opțiunea standard, deoarece înseamnă că veți vedea fiecare conversie la care au contribuit campaniile dvs. AdWords.
  • Raportați doar conversiile în cazul cărora ultimul clic a fost pe un anunț AdWords. Selectați această opțiune dacă nu doriți ca AdWords să raporteze conversiile în cazul cărora ultimul clic a fost pe un anunț dintr-o altă rețea publicitară, chiar dacă în calea clientului spre conversie s-au înregistrat și clicuri AdWords.

 

Despre conversiile dublate

Dacă aveți mai multe acțiuni de conversie pentru aplicații care par să urmărească instalările aceleiași aplicații, va apărea un avertisment în setarea „Includeți în «Conversii»” pentru acțiunile dvs. de conversie. Dacă acestea urmăresc aceeași versiune a aplicației, este recomandat să debifați opțiunea „Includeți în «Conversii»” pentru toate acțiunile de conversie, cu excepția uneia. În acest fel, AdWords va include în coloana „Conversii” numai o conversie pentru fiecare instalare a aplicației. Acest lucru este important îndeosebi dacă folosiți o strategie de licitare automatizată pentru a face optimizări pentru conversii, întrucât vă va ajuta să nu licitați pentru 2 conversii pentru aceeași instalare a aplicației.

În cazul în care codul pentru cele două acțiuni de conversie este instalat în versiuni diferite ale aplicației, nu este nevoie să eliminați una dintre aceste acțiuni din coloana „Conversii”. Dacă treceți de la kitul SDK AdWords la Firebase, consultați nota de mai jos.

 

Notă: trecerea de la kitul SDK AdWords la Firebase

Dacă folosiți kitul SDK AdWords, este recomandat să treceți la Firebase. În continuare, puteți afla cum să instalați noul cod de conversie.

Adăugați kitul SDK Firebase și eliminați kitul SDK AdWords din noua versiune a aplicației dvs. În coloana „Conversii” puteți include acțiunile de conversie asociate atât kitului SDK Firebase, cât și kitului SDK AdWords. Vechea acțiune de conversie va contoriza în continuare conversiile pentru versiunea anterioară a aplicației, iar acțiunea de conversie Firebase va contoriza conversiile pentru noua versiune a aplicației.

Cum urmarim conversiile pentru aplicațiile mobile prin Firebase
5 (100%) 2 votes
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube