Cum urmarim conversiile in aplicațiile mobile

Dacă folosiți AdWords pentru a promova aplicații mobile Android sau iOS, puteți utiliza urmărirea conversiilor pentru a afla cât de eficiente sunt clicurile pe anunțurile dvs. la generarea de instalări ale aplicațiilor și de activități în aplicații.

Avantaje

  • Aflați ce cuvinte cheie, anunțuri, grupuri de anunțuri și campanii sunt cele mai eficiente la generarea de instalări ale aplicațiilor și de activități în aplicații.
  • Familiarizați-vă cu rentabilitatea investiției și luați decizii mai bine informate cu privire la cheltuielile publicitare.
  • Folosiți strategii de licitare automatizată (cum ar fi suma CPA vizată) care optimizează automat campaniile în conformitate cu obiectivele comerciale.

Tipurile de conversii pe care le puteți urmări pentru aplicațiile mobile

Puteți urmări diverse conversii pentru aplicațiile Android și iOS:

  • instalări de aplicații: urmărirea conversiilor poate măsura eficiența cu care anunțurile dvs. îi determină pe utilizatori să vă instaleze aplicațiile mobile. Aceasta se poate urmări în două moduri:
    • descărcări din Google Play: pentru aplicațiile Android, puteți urmări ocaziile cu care o persoană care a dat clic pe anunțul dvs. vă descarcă aplicația din magazinul Google Play. Conversiile sunt urmărite automat din Google Play și nu este necesar să adăugați cod de urmărire în aplicație.
    • primele deschideri: pentru aplicațiile Android și iOS, puteți urmări prima ocazie cu care o persoană care a dat clic pe anunțul dvs. vă deschide aplicația după ce a instalat-o. Această opțiune poate fi utilă dacă utilizați Firebase, dacă urmăriți instalările aplicațiilor provenite din alte surse decât Google Play sau dacă folosiți soluții de urmărire terță parte.
  • acțiuni în aplicații, cum ar fi achizițiile: dacă utilizați AdWords pentru a genera achiziții sau alte acțiuni în aplicație, folosiți urmărirea conversiilor pentru a cuantifica eficiența campaniilor. Puteți urmări automat achizițiile în aplicații pentru aplicații Android care utilizează facturarea în aplicație sau puteți urmări orice acțiune în aplicații prin Firebase, adăugând cod la aplicație sau folosind analize terță parte.

Activarea urmăririi conversiilor pentru aplicațiile mobile

În funcție de platforma aplicației și de modul în care doriți să activați urmărirea, există câteva moduri în care puteți urmări conversiile pentru aplicațiile mobile. Dați clic pe linkurile de mai jos pentru instrucțiuni.

  • Urmăriți conversiile pentru aplicațiile mobile prin Firebase: urmăriți primele deschideri, achizițiile în aplicații sau evenimentele personalizate importând evenimente din Firebase, instrumentul Google pentru kituri SDK (kit de dezvoltare de software) și analize privind aplicațiile.
  • Urmăriți conversiile pentru aplicațiile Android: urmăriți automat instalările aplicațiilor și achizițiile în aplicație din Google Play sau urmăriți primele deschideri și acțiunile din aplicații cu ajutorul unui instrument de analiză terță parte sau adăugând cod în aplicație.
  • Urmăriți conversiile pentru aplicațiile iOS: urmăriți primele deschideri și acțiunile din aplicații cu ajutorul unui instrument de analiză terță parte sau adăugând cod în aplicație.

 

Cum urmarim conversiile in aplicațiile mobile
5 (100%) 3 votes
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube