Cum urmarim conversiile din aplicațiile iOS.

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Folosiți urmărirea conversiilor pentru a afla cât de eficiente sunt clicurile pe anunțurile dvs. la generarea de instalări ale aplicațiilor iOS și de activități în aplicații.

În acest articol, vă explicăm cum să urmăriți instalările aplicațiilor iOS și acțiunile în aplicații cu ajutorul unui instrument de analiză terță parte sau adăugând cod în aplicație. Consultați aceste instrucțiuni pentru a afla cum să urmăriți conversiile importându-le din Firebase. În prezent, nu urmărim în AdWords date privind conversiile pentru campaniile de instalare a aplicațiilor iOS. Puteți afla detalii despre acest proces consultând articolul Despre urmărirea conversiilor pentru aplicațiile mobile.

Urmărirea conversiilor cu Firebase

Acest articol cuprinde instrucțiuni pentru urmărirea conversiilor prin adăugarea de cod în aplicație. Rețineți, însă, că, în curând, kitul SDK AdWords folosit în aceste instrucțiuni va fi înlocuit cu Firebase. Așadar, dacă vreți să urmăriți conversii prin adăugarea de cod la aplicație, se recomandă să urmăriți conversiile cu Firebase.

Înainte de a începe

Acestea sunt elementele necesare pentru a putea activa urmărirea conversiilor pentru aplicațiile iOS:

  • un cont AdWords. Nu aveți încă unul? Creați unul la adresa http://adwords.google.ro.
  • o campanie de tipul „Numai Rețeaua de display” pentru iOS, o campanie de instalare a aplicației mobile sau o campanie universală pentru aplicații iOS: urmărirea conversiilor asociate aplicațiilor iOS este disponibilă atât pentru campaniile de instalare a aplicației mobile și campaniile de implicare față de aplicația mobilă din Rețeaua de display, cât și pentru campaniile universale pentru aplicații. În cazul altor tipuri de campanii din Rețeaua de display, puteți consulta și conversiile pe mai multe dispozitive pentru conversiile care au loc între web și clicurile pe anunțuri din aplicații sau conversiile din aplicații. Aceste conversii vor fi raportate în coloanele „Conversii pe dispozitive încrucișate” și „Toate conversiile”.
  • o aplicație iOS: aceasta este aplicația pentru care doriți să urmăriți descărcările sau activitatea în aplicație;
  • posibilitatea de a activa date de conversie: va fi necesar ca dvs. sau dezvoltatorul aplicației să modifice codul aplicației sau să utilizeze un instrument de analiză terță parte.

 

Instrucțiuni pentru urmărirea conversiilor reprezentate de instalările aplicațiilor iOS (prima deschidere)

  1. Conectați-vă la contul AdWords.
  2. dați clic pe fila Instrumente și selectați opțiunea Conversii din meniul drop-down;

    Select "Conversions" from the menu

  3. Dați clic pe butonul + Conversie.
    New conversion action
  4. Selectați opțiunea „Aplicație”.

    New app conversion action

  5. Selectați Primele deschideri și acțiunile din aplicații.
  6. Selectați iOS, apoi selectați Instalări ale aplicației (prima deschidere). Dați clic pe Continuați.
  7. Dați clic pe Nume. Introduceți numele aplicației iOS pentru care doriți să urmăriți descărcările. Acest lucru vă va ajuta să recunoașteți acțiunea ulterior, când va apărea în rapoartele privind conversiile. Dați clic pe Terminat.
  8. Dați clic pe Valoare. Introduceți o valoare pentru fiecare instalare (de obicei, aceasta va reprezenta prețul aplicației) sau selectați „Nu atribuiți o valoare” dacă nu doriți să nu utilizați una. Dați clic pe Terminat.
  9. Dați clic pe Aplicație mobilă. Introduceți numele aplicației, editorul sau codul Apple compus din 9 sau 10 cifre pentru aplicația dvs. și dați clic pe Căutați aplicația. Selectați aplicația dvs. din meniul drop-down. (Aflați mai multe din secțiunea Despre setarea „Aplicație mobilă” de mai jos.) Dați clic pe Terminat.
  10. (Avansat) Dați clic pe Includeți în „Conversii”. Prin activarea acestei setări (selectată automat), veți include date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii”. Chiar dacă debifați această setare, datele vor fi incluse în coloana „Toate conversiile”.Datele din coloana „Conversii” sunt folosite de strategiile de licitare automatizată, cum ar fi rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, suma cost pe clic optimizată sau suma CPA vizată. Ca atare, dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a face optimizări pentru conversii și nu doriți să includeți această acțiune de conversie în strategia de licitare, puteți debifa setarea respectivă.

    Dacă debifați opțiunea „Includeți în Conversii”, licitarea cost-pe-instalare nu va mai funcționa corect. Vă recomandăm să o lăsați bifată. Dați clic pe Terminat.

  11. (Avansat) Dacă doriți să trimiteți o confirmare imediată a instalărilor iOS furnizorului de analize privind aplicațiile, dați clic pe Adresa URL de finalizare a achiziției. Introduceți o adresă URL de finalizare a achiziției oferită de furnizorul de analize privind aplicațiile pentru acest anunț; consultați ghidul dezvoltatorului pentru instalarea de aplicații pentru informații detaliate. Dați clic pe Terminat.
  12. Dați clic pe Salvați și continuați.
  13. Examinați setările. Dacă sunt necesare modificări, dați clic pe Modificați setările.
  14. Selectați una dintre cele două opțiuni de la „Activați metoda de urmărire”.
    • Plasați un cod de urmărire în aplicație: selectați această opțiune dacă doriți să utilizați kitul SDK de urmărire a conversiilor pentru a adăuga un cod de urmărire a conversiilor în aplicație.
    • Activați un feed cu conversii de la server la server dintr-un pachet de analize privind aplicațiile în AdWords: selectați această opțiune dacă utilizați un server de analize terță parte și dacă doriți să îl folosiți pentru a urmări conversiile reprezentate de instalarea de aplicații.
  15. Alegeți dacă doriți să descărcați pe cont propriu codul sau dacă doriți să îl trimiteți prin e-mail dezvoltatorului.
  16. Dați clic pe Finalizat.
  17. Urmați instrucțiunile din ghidul dezvoltatorilor pentru urmărirea conversiilor în aplicații mobile. Există instrucțiuni pentru ambele opțiuni de urmărire menționate mai sus. Alegeți instrucțiunile pentru aplicațiile iOS.

 

Instrucțiuni pentru urmărirea conversiilor în aplicații iOS

  1. Conectați-vă la contul AdWords.
  2. dați clic pe fila Instrumente și selectați opțiunea Conversii din meniul drop-down;

    Select "Conversions" from the menu

  3. Dați clic pe butonul + Conversie.
    New conversion action
  4. Selectați opțiunea „Aplicație”.

    New app conversion action

  5. Selectați Primele deschideri și acțiunile din aplicații.
  6. Selectați iOS, apoi selectați Acțiuni în aplicații. Dați clic pe Continuați.
  7. Dați clic pe Nume. Introduceți numele conversiei în aplicație pe care doriți să o urmăriți. În acest fel, veți putea să recunoașteți acțiunea ulterior, când va apărea în rapoartele privind conversiile. Printre exemple se numără „Actualizarea [numele aplicației]” sau „Achiziție în aplicația [numele aplicației]”. Dați clic pe Terminat.
  8. Dați clic pe Valoare. Alegeți dacă fiecare conversie are aceeași valoare, dacă au valori variate sau selectați „Nu desemnați o valoare” dacă preferați să nu contorizați una. Dacă alegeți valori variate, va trebui să urmați aceste instrucțiuni pentru urmărirea valorilor specifice tranzacțiilor. Dați clic pe Terminat.
  9. Dați clic pe Aplicație mobilă. Introduceți numele aplicației, editorul sau codul Apple al aplicației dvs., compus din 9 sau 10 cifre, apoi dați clic pe Căutați aplicația. Selectați aplicația dvs. din meniul drop-down. (Aflați mai multe din secțiunea Despre setarea „Aplicație mobilă” de mai jos.) Dați clic pe Terminat.
  10. Dați clic pe Număr total. Alegeți dacă doriți să contorizați fiecare conversie sau câte una pentru fiecare clic pe anunț. „Fiecare” se recomandă pentru vânzări. „Una” se recomandă pentru clienții potențiali. Dați clic pe Terminat.
  11. dați clic pe Categorie. Selectați categoria cea mai potrivită pentru conversie. Dacă urmăriți înscrierile la buletine informative, veți alege „Înscriere”. Pentru achiziții, veți alege „Achiziție/Vânzare”. În cazul în care conversia nu se încadrează în nicio categorie, selectați „Alta”. Opțiunea aleasă aici nu va afecta modul de înregistrare a conversiilor. Dați clic pe Finalizat.
  12. (Avansat) Dați clic pe Includeți în „Conversii”. Prin activarea acestei setări (selectată automat), veți include date pentru această acțiune de conversie în coloana de raportare „Conversii”. Chiar dacă debifați această setare, datele vor fi incluse în coloana „Toate conversiile”.Datele din coloana „Conversii” sunt utilizate de strategiile de licitare automatizată, cum ar fi rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, suma cost pe clic optimizată sau Suma CPA vizată. Ca atare, dacă folosiți o strategie de licitare automatizată cu scopul de a optimiza pentru conversii și nu doriți să includeți această acțiune de conversie în strategia de licitare, puteți debifa setarea respectivă. În caz contrar, lăsați-o selectată. Dați clic pe Efectuat.
  13. (Avansat) Dacă doriți să îi trimiteți furnizorului de analize privind aplicațiile o confirmare imediată a instalărilor iOS, dați clic pe Adresa URL de raportare și introduceți adresa oferită de acesta pentru anunț. Puteți afla detalii consultând ghidul dezvoltatorilor pentru confirmarea conversiilor din aplicații. Dați clic pe Efectuat.
  14. Dați clic pe Salvați și continuați.
  15. Examinați setările. Dacă sunt necesare modificări, dați clic pe Modificați setările.
  16. Selectați una dintre cele două opțiuni de la „Activați metoda de urmărire”.
    • Plasați un cod de urmărire în aplicație: selectați această opțiune dacă doriți să utilizați kitul SDK pentru a adăuga un cod de urmărire a conversiilor în aplicație.
    • Activați un feed cu conversii de la server la server dintr-un pachet de analize privind aplicațiile în AdWords: selectați această opțiune dacă utilizați un server de analize terță parte și dacă doriți să îl folosiți pentru a urmări conversiile asociate aplicației AdWords.

    Alegeți dacă doriți să descărcați pe cont propriu codul sau dacă doriți să îl trimiteți prin e-mail dezvoltatorului.

  17. Dați clic pe Finalizat.
  18. Urmați instrucțiunile din ghidul dezvoltatorilor pentru urmărirea conversiilor în aplicații mobile. Există instrucțiuni pentru ambele opțiuni de urmărire menționate mai sus. Alegeți instrucțiunile pentru aplicațiile iOS.

 

Despre setarea „Aplicație mobilă”

Setarea „Aplicație mobilă” conectează o acțiune de conversie la o anumită aplicație. În acest fel, AdWords vă poate avertiza dacă pentru aceeași aplicație aveți mai multe acțiuni de conversie care urmăresc instalări ale aplicației. Drept urmare, veți putea evita contorizarea a două conversii (și posibila licitare pentru două conversii) pentru o singură instalare a aplicației.

Dacă doriți să folosiți această setare, nu trebuie decât să căutați aplicația mobilă proprie după nume, editor sau codul Apple compus din 9 sau 10 cifre.

Numai aplicațiile publicate în iTunes vor apărea la căutare. După publicarea unei aplicații, pot trece până la 8 zile (dar, în general, maximum 48 de ore) înainte ca aceasta să apară în rezultatele căutării.

Dacă aplicația nu apare la căutare, dar doriți să activați urmărirea conversiilor, puteți să introduceți în câmp codul Apple compus din 9 sau 10 cifre și să dați clic pe „Terminat”. Codul Apple este identificatorul unic al aplicației dvs. din iTunes. Acesta apare în secțiunea „App Information” („Informații despre aplicație”) din iTunes Connect.

Este recomandat să folosiți acțiunea de conversie pentru a urmări numai aplicația setată în „Aplicație mobilă”. Dacă doriți să urmăriți conversiile pentru mai multe aplicații, creați acțiuni de conversie separate pentru fiecare dintre acestea.

Cum urmarim conversiile din aplicațiile iOS.
5 (100%) 4 votes
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube