Cum setam un buget pentru campaniile de la Google Adwords?

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

În programul AdWords, puteți selecta un buget zilnic pentru fiecare campanie, în funcție de obiectivele publicitare și de suma medie pe care sunteți dispus să o plătiți în fiecare zi. Puteți modifica bugetul în orice moment.

Exemplu

Să presupunem că aveți un cost-pe-clic mediu de 0,30 RON și că doriți să obțineți în jur de 100 de clicuri pe zi. Puteți stabili un buget de 30 RON pe zi.

Utilizând acest exemplu, iată cum puteți stabili bugetul zilnic:

0,30 RON x 100 = 30 RON pe zi (cost-pe-clic x clicuri pe zi = buget zilnic)

Dacă v-ați obișnuit să lucrați cu un buget publicitar lunar, puteți calcula suma zilnică împărțind bugetul lunar la 30,4, numărul mediu de zile dintr-o lună.

 

Exemplu

Să presupunem că, în mod normal, cheltuiți 912 RON pe lună pe publicitate. Pentru a determina bugetul zilnic, trebuie să împărțiți suma de 912 RON la 30,4, iar rezultatul va fi un buget zilnic de 30 RON.

Utilizând acest exemplu, iată cum puteți determina bugetul zilnic:

912/30,4 = 30 RON pe zi (buget lunar/numărul mediu de zile pe lună = buget zilnic)

De asemenea, puteți crea bugete comune, prin care veți aloca un buget mai multor campanii.

 

Modul în care sunt aplicate modificările bugetului

Când modificați bugetul zilnic al campaniei, ajustările respective vor apărea imediat în contul dvs. În funcție de momentul în care modificați bugetul, modul în care campania cheltuiește bugetul poate varia. Iată ce se întâmplă cu bugetul, în funcție de momentul în care efectuați modificările sau de frecvența acestora:

La mijlocul zilei Campaniile vor cheltui, în general, aproximativ 50% din buget în prima jumătate a zilei, iar restul în cea de-a doua parte a zilei. Cu toate acestea, dacă se întâmplă ca cererea pentru anunțuri să fie foarte mare în prima parte a zilei, campania poate consuma 70% din bugetul zilnic în cursul dimineții.

Dacă modificați bugetul în jurul prânzului, este posibil să cheltuiți în plus 50% din noul buget până la sfârșitul după-amiezii, ceea ce ar face ca totalul cheltuielilor pentru ziua respectivă să fie puțin mai mare decât oricare dintre bugetele zilnice care au fost în vigoare în ziua respectivă. Explicația este că sistemul a fost proiectat să compenseze zilele cu trafic scăzut, printr-o ușoară depășire a bugetului zilnic în zilele cu trafic mai ridicat, fără a depăși vreodată limita lunară a cheltuielilor. Aflați mai multe despre Motivele pentru care costurile pot depăși bugetul zilnic mediu.

Dacă ați redus considerabil bugetul zilnic, este posibil, de asemenea, ca difuzarea anunțului să încetinească semnificativ pentru restul zilei respective.

De mai multe ori pe zi Taxarea se va face în funcție de cel mai ridicat buget zilnic pe care îl selectați pentru ziua respectivă.
Jumătatea lunii Pentru luna respectivă, cheltuielile dvs. nu vor depăși valoarea noului buget înmulțită cu numărul de zile rămase din acea lună plus suma totală cheltuită pentru campanie înainte de modificarea bugetului.

De exemplu, dacă în 24 noiembrie bugetul zilnic este de 15 RON și ați cheltuit deja 339 RON în această lună, iar în ziua respectivă majorați bugetul zilnic la 30 RON, nu veți fi taxat cu mai mult decât suma obținută prin următorul calcul:

339 RON cheltuieli efectuate deja + (30 RON/zi x 7 zile rămase) = 549 RON

De mai multe ori pe lună Se aplică aceeași formulă ca pentru modificarea bugetului în cursul lunii.

 

Cum setam un buget pentru campaniile de la Google Adwords?
5 (100%) 1 vote
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube