Cum sa construim si sa optimizam un website care sa livreze rezultate

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Online marketingul  prin AdWords vă poate ajuta să atrageți utilizatori pe site, dar, pentru a obține rezultate maxime, aveți nevoie de un site conceput în așa fel încât să îi încurajeze pe utilizatori să colaboreze cu dvs. Un site pe care se poate naviga ușor este esențial dacă doriți să transformați clienții potențiali în clienți reali. În continuare, vă prezentăm alte câteva sfaturi pentru crearea unui site cu performanțe ridicate.

Alegerea designului site-ului

Plasați informațiile importante în partea de sus a paginii

Vizitatorii site-ului trebuie să poată găsi ușor cele mai importante materiale. Asigurați-vă că acestea sunt vizibile imediat ce utilizatorii accesează pagina și că nu este necesar să deruleze în jos pentru a le vedea.

Gândiți-vă cum apar pe site imaginile și videoclipurile

Elementele care atrag atenția, cum ar fi fotografiile, videoclipurile sau elementele grafice, sunt apreciate de clienți și constituie o modalitate prin care aceștia pot interacționa cu dvs. Însă nu exagerați. Un număr prea mare de astfel de elemente poate cauza încărcarea lentă a site-ului. Nu este de dorit ca utilizatorii să părăsească site-ul înainte de a vedea cele mai importante informații.

Gândiți-vă la ecranele mai mici

Utilizatorii nu se mai limitează la desktopuri. Pe parcursul zilei, clienții folosesc diferite dispozitive digitale, cum ar fi telefoane mobile și tablete. Cu cât este mai mic ecranul, cu atât mai dificilă poate fi găsirea informațiilor. Crearea unui site care se ajustează automat în funcție de dispozitivul unui utilizator reprezintă cea mai bună modalitate de a vă asigura că toate persoanele care vă accesează site-ul găsesc ceea ce caută, indiferent ce dispozitiv folosesc.

Vedeți ce note primește site-ul pentru viteză și pentru nivelul de adaptare la dispozitivele mobile, iar apoi aflați cum să îl îmbunătățiți.

Oferiți un meniu de navigare simplu

Păstrați site-ul curat, clar și simplu aplicând aceste măsuri:

  • limitați numărul linkurilor de navigare;
  • evitați utilizarea ferestrelor de tip pop-up sau a altor funcții care pot îngreuna navigarea pe site;
  • asigurați-vă că site-ul se încarcă repede, pentru ca utilizatorii să nu dea clic pe „Înapoi” înainte de a-l accesa.

Crearea textului publicitar

Folosiți titluri clare, atractive

Un titlu distinctiv este esențial pentru ca utilizatorii să își dea seama imediat că se află în locul potrivit. Astfel, vor fi încurajați să mai rămână pe site și, în cele din urmă, să efectueze o acțiune valoroasă pentru dvs.

Prezentați clar avantajele de care se va bucura clientul dacă va folosi produsele și serviciile dvs.

Atunci când utilizatorii vă accesează site-ul, trebuie să afle imediat motivele pentru care să rămână. Asigurați-vă că avantajele pot fi consultate dintr-o privire și sunt ușor de citit; organizarea în liste reprezintă o modalitate grozavă de a face acest lucru.

Includeți linkuri directe spre informații suplimentare

Ajutați-i pe clienți să găsească ușor linkuri spre informații suplimentare despre produsul promovat de care sunt interesați. De exemplu, un link „Aflați mai multe” vizibil.

Includeți un îndemn clar

Atunci când știți exact ce acțiune doriți să efectueze utilizatorii pe site-ul dvs., există șanse mai mari ca vizitatorii să efectueze acțiunea respectivă și să vă aducă rezultatele dorite.

Crearea relațiilor cu clienții

Câștigați încrederea clienților

Dacă le oferi utilizatorilor o modalitate simplă de a vă contacta, veți consolida încrederea acestora în dvs. și veți spori transparența în rândul clienților potențiali. Este recomandat să dați informații despre companie și să definiți cât mai clar domeniul de activitate al acesteia. Dacă le solicitați clienților informații personale, menționați exact de ce le solicitați și ce veți face cu ele.

Creșteți încrederea clienților în afacerea dvs.

Îi puteți convinge pe clienți să aibă chiar mai multă încredere în dvs. dacă veți include comentariile altor clienți sau afirmații de confirmare ale unor terțe părți cu privire la afacerea dvs. Dacă difuzați anunțuri pe site, asigurați-vă că diferențiați anunțurile și linkurile sponsorizate de restul conținutului de pe site.

În momentul în care site-ul dvs. este pregătit, AdWords îi poate ajuta pe clienții potriviți să îl găsească și să efectueze acțiunile dorite.

Cum sa construim si sa optimizam un website care sa livreze rezultate
5 (100%) 16 votes
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube