Cum sa alegem cuvintele cheie potrivite pentru campaniile Google Adwords

Cuvintele cheie fac legătura între anunțuri, utilizatori și căutările acestora. Vă prezentăm 10 sfaturi prin care să vă adresați clienților potriviți și să vă dezvoltați compania.

1. Aliniați cuvintele cheie cu obiectivele comerciale

  • Creați-vă o perspectivă completă asupra modului în care clienții vă pot contacta.

De ce: cuvintele cheie trebuie să reflecte toate tipurile de interogări care i-ar putea ajuta pe utilizatori să vă găsească atunci când caută ceva ce oferiți.

  • Aliniați cuvintele cheie și modul de gestionare a acestora cu obiectivele comerciale generale. 

De ce: fiecare cuvânt cheie are scopul său și trebuie folosit pentru obiectivul cel mai potrivit.

  • Analizați lista de cuvinte cheie și ștergeți-le pe cele cu volum scăzut de căutări.

De ce: reduceți aglomerația. Nu este necesar să păstrați cuvinte cheie care nu vă vor aduce trafic.

Aflați mai multe despre alinierea cuvintelor cheie cu obiectivele comerciale.

2. Gestionați tipurile de potrivire pentru dezvoltare și control

  • Folosiți potrivirea amplă pentru a capta interogările de tipul „coadă lungă”, rezervați potrivirea exactă pentru factorii principali de stimulare a volumului și a valorii. 

De ce: maximizarea acoperirea interogărilor relevante pentru companie și, în același timp, mențineți activitățile de gestionare a contului la un nivel rezonabil.

  • Nu creați variante nesemnificative ale cuvintelor cheie cu potrivire a expresiei/exactă. 

De ce: tipurile de potrivire a expresiei și exactă se extind și acoperă variantele apropiate ale cuvintelor cheie, astfel că nu este nevoie să vă faceți griji că veți aglomera contul AdWords prin cuvinte cheie suplimentare.

Aflați mai multe despre gestionarea tipurilor de potrivire pentru dezvoltare și control.

3. Identificați noi oportunități de direcționare în programul AdWords

  • Folosiți anunțurile dinamice afișate în Rețeaua de căutare pentru a eficientiza gestionarea contului. 

De ce: nu va mai fi nevoie să actualizați listele de cuvinte cheie de fiecare dată când modificați site-ul.

Aflați mai multe despre identificarea unor noi oportunități de direcționare.

4. Extindeți acoperirea cuvintelor cheie existente

  • Maximizați prezența cuvintelor cheie îmbunătățind punctajul general al anunțurilor asociate. 

De ce: adăugarea unor noi opțiuni de direcționare nu este singura modalitate de a crește volumul. O sumă licitată mai agresivă combinată cu anunțuri de calitate mai ridicată pot spori volumul cuvintelor cheie existente.

  • Vizați partenerii din Rețeaua de căutare pentru a extinde acoperirea și a vă adresa utilizatorilor care nu se află pe Google.ro. 

De ce: obțineți mai mult volum pe baza aceluiași set de cuvinte cheie din cont.

Aflați mai multe despre extinderea acoperirii cuvintelor cheie existente.

5. Rafinați traficul cu ajutorul cuvintelor cheie negative

  • Adăugarea cuvintelor cheie negative trebuie să fie un pas obișnuit din procesul de întreținere a contului AdWords. 

De ce: economisiți bani evitând clicurile de la persoanele care nu vor deveni clienți.

  • La fel ca în cazul cuvintelor cheie principale, gestionați cuvintele cheie negative cu precădere în locurile cele mai relevante. 

De ce: starea bună a contului depinde de adăugarea unor cuvinte cheie negative cu impact, nu exhaustive.

Cum sa alegem cuvintele cheie potrivite pentru campaniile Google Adwords
Voteaza
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube