Cuvintele cheie fac legătura între anunțuri, utilizatori și căutările acestora. Vă prezentăm 10 sfaturi prin care să vă adresați clienților potriviți și să vă dezvoltați compania.
De ce: cuvintele cheie trebuie să reflecte toate tipurile de interogări care i-ar putea ajuta pe utilizatori să vă găsească atunci când caută ceva ce oferiți.
De ce: fiecare cuvânt cheie are scopul său și trebuie folosit pentru obiectivul cel mai potrivit.
De ce: reduceți aglomerația. Nu este necesar să păstrați cuvinte cheie care nu vă vor aduce trafic.
Aflați mai multe despre alinierea cuvintelor cheie cu obiectivele comerciale.
De ce: maximizarea acoperirea interogărilor relevante pentru companie și, în același timp, mențineți activitățile de gestionare a contului la un nivel rezonabil.
De ce: tipurile de potrivire a expresiei și exactă se extind și acoperă variantele apropiate ale cuvintelor cheie, astfel că nu este nevoie să vă faceți griji că veți aglomera contul AdWords prin cuvinte cheie suplimentare.
Aflați mai multe despre gestionarea tipurilor de potrivire pentru dezvoltare și control.
De ce: nu va mai fi nevoie să actualizați listele de cuvinte cheie de fiecare dată când modificați site-ul.
Aflați mai multe despre identificarea unor noi oportunități de direcționare.
De ce: adăugarea unor noi opțiuni de direcționare nu este singura modalitate de a crește volumul. O sumă licitată mai agresivă combinată cu anunțuri de calitate mai ridicată pot spori volumul cuvintelor cheie existente.
De ce: obțineți mai mult volum pe baza aceluiași set de cuvinte cheie din cont.
Aflați mai multe despre extinderea acoperirii cuvintelor cheie existente.
De ce: economisiți bani evitând clicurile de la persoanele care nu vor deveni clienți.
De ce: starea bună a contului depinde de adăugarea unor cuvinte cheie negative cu impact, nu exhaustive.