Cum folosește Google datele despre evenimentele de conversie

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Google folosește datele despre evenimentele de conversie pentru a genera rapoarte privind performanța campaniilor în cont, drept contribuție pentru funcții precum suma CPA vizată și alte strategii de licitare automatizată bazate pe conversii, precum și în mod cumulat, în avantajul agenților de publicitate. Politica Google restricționează accesul la datele despre evenimentele de conversie, atât pe platforma Google, cât și în afara acesteia. Fără permisiunea agentului de publicitate, nu le permitem accesul altor utilizatori la datele despre evenimentele de conversie ale acestuia.

Atunci când urmăriți conversiile, aceste date de conversie vor apărea în rapoarte cu scopul de a vă ajuta să luați decizii mai informate în ceea ce privește gestionarea campaniei. Rapoartele care conțin date de conversie sunt disponibile prin intermediul contului AdWords și al conturilor de manager (MCC) conectate.

Google poate folosi datele despre evenimentele de conversie și pentru a îmbunătăți performanța campaniei. De exemplu, Google pune la dispoziție suma CPA vizată, o strategie de licitare automatizată care optimizează automat sumele licitate pe baza datelor de conversie din trecut, având ca scop îmbunătățirea rentabilității generale a investiției. Google poate folosi datele despre evenimentele de conversie pentru a spori performanța anumitor tipuri de campanii, fără a fi necesar să activați această opțiune De exemplu, Google poate folosi datele despre evenimentele de conversie reprezentate de descărcări de aplicații cu scopul de a nu mai promova aplicația dvs. pentru un utilizator care a descărcat-o deja.

În sfârșit, Google folosește datele despre evenimentele de conversie cumulate în avantajul general al agenților de publicitate. De exemplu, funcțiile precum licitarea automatizată și tarifarea inteligentă se bazează pe date despre evenimentele de conversie cumulate de la agenții de publicitate pentru a-și îmbunătăți calitatea și precizia. Dacă urmăriți conversiile, iar concurenții profită de unele dintre aceste funcții, este posibil ca faptul că folosiți urmărirea conversiilor să afecteze în mod indirect costul clicurilor. Google poate, de asemenea, să publice statistici privind evenimentele de conversie cumulate de la mai mulți agenți de publicitate, servind drept resursă utilă pentru toți agenții de publicitate.

Despre informațiile privind venitul

Nu este necesar să permiteți accesul la date despre venit pentru a utiliza urmărirea conversiilor AdWords. Etichetele de conversie pot fi plasate în orice pagină de pe site; acestea măsoară evenimentele de conversie distincte, nu valorile monetare.

Voteaza
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube