Ce sunt cuvintele cheie – keywords

Cuvinte cheie
Despre cuvintele cheie
Cuvintele cheie sunt termeni sau expresii care se folosesc pentru a crea o corespondență între anunțurile dvs. și termenii căutați de utilizatori.
Dacă selectați cuvinte cheie potrivite, relevante și de foarte bună calitate pentru campania dvs. publicitară, veți putea să vă adresați clienților doriți, atunci când doriți.
Din acest articol veți afla cum funcționează cuvintele cheie, unde se vor afișa anunțurile și cât costă.
Pentru ca anunțurile să apară atunci când utilizatorii caută produsul sau serviciul dvs., cuvintele cheie pe care le alegeți trebuie să corespundă termenilor sau expresiilor pe care le folosesc utilizatorii la căutare.
Exemplu
De exemplu, dacă vindeți aparate foto digitale, puteți utiliza „aparat foto digital” drept cuvânt cheie în campania dvs. AdWords. Când utilizatorii introduc „aparat foto digital” în Căutarea Google, anunțul dvs. poate apărea în pagina cu rezultate ale căutării. În plus, anunțul dvs. poate apărea și pe site-uri referitoare la cele mai bune aparate foto digitale.
Atunci când un client caută un termen care îi corespunde cuvântului dvs. cheie, anunțul asociat acestuia poate participa la o licitație prin care se va stabili dacă va apărea.
Costul fiecărui cuvânt cheie va fi diferit, în funcție de calitatea acestuia, de concurența din timpul licitației și de alți factori. Cuvintele cheie și paginile de destinație trebuie să aibă o strânsă legătură cu termenii pe care îi folosește un client la căutare sau care apar pe site-uri pe care le-ar accesa acesta. Pentru a înțelege calitatea cuvintelor cheie, fiecare dintre acestea are un Scor de calitate.
Acest scor se bazează pe rata de clic estimată, pe relevanța anunțului și pe experiența legată de pagina de destinație. Anunțurile de calitate mai ridicată duc, de obicei, la costuri mai scăzute și la poziții mai bune ale anunțurilor.
Cum se exclud căutările
Dacă doriți ca anunțul să nu apară pentru anumite căutări, puteți, de asemenea, să adăugați cuvinte cheie negative.
Cuvintele cheie negative vă pot ajuta să reduceți costurile, asigurându-se că anunțul dvs. apare numai pentru publicul de care sunteți interesat.
Exemplu
Dacă vindeți îmbrăcăminte pentru câini, dar nu și pentru pisici, puteți adăuga „pisică” drept cuvânt cheie negativ dacă doriți să vă asigurați că anunțul dvs. nu apare pentru utilizatorii care caută îmbrăcăminte pentru pisici. În plus, puteți viza în continuare căutările în funcție de „îmbrăcăminte pentru animale de companie”.
Unde apar anunțurile
Puteți alege să direcționați anunțurile către câteva rețele publicitare. Cuvintele cheie funcționează ușor diferit în fiecare rețea.
- Căutarea Google și site-urile partenerilor din Rețeaua de căutare: când creați grupuri de anunțuri, selectați cuvinte cheie relevante pentru termenii pe care îi folosesc utilizatorii la căutare, astfel încât anunțurile dvs. să se afișeze pentru clienți exact în momentul în care aceștia caută ceea ce oferiți.
- Rețeaua de display Google: dacă ați ales să afișați anunțuri pe site-uri din Rețeaua de display, AdWords va folosi cuvintele cheie pentru a plasa anunțuri lângă materiale care au legătură cu anunțurile dvs. Tehnologia de căutare Google scanează conținutul și adresa URL a unei pagini web și afișează în mod automat anunțurile ale căror cuvinte cheie se potrivesc cel mai bine cu subiectul sau cu adresa web a respectivei pagini. De exemplu, într-o pagină web care conține rețete pentru prăjituri de ciocolată, sistemul AdWords ar putea afișa anunțuri referitoare la prăjiturile cu ciocolată sau la rețete pentru deserturi delicioase. Aflați cum să alegeți cuvinte cheie pentru campaniile din Rețeaua de display.
- Google Play: atunci când vă promovați aplicația mobilă, alegeți cuvinte cheie legate de modul în care utilizatorii caută aplicații. Adăugați toate cuvintele cheie pe care credeți că le-ar folosi utilizatorii. Rețineți că Google poate extinde aria de acoperire a unora dintre tipurile de potrivire a cuvintelor dvs. cheie, în moduri tipice fiecărei aplicații. De exemplu, va adăuga termenul „aplicație” atunci când faceți publicitate în afara rețelei Google Play.
Sfaturi
- Alegeți cu atenție cuvintele cheie. Includeți termeni sau expresii pe care le-ar utiliza clienții pentru a descrie produsele sau serviciile dvs. Asigurați-vă că aveți cuvinte cheie care trimit în mod direct la o anumită temă a anunțului și la pagina spre care direcționați clienții. Cuvintele cheie formate din doi sau trei termeni tind să fie mai eficiente.
- Grupați cuvintele cheie asemănătoare.Încercați să grupați cuvintele cheie în categorii. Aceste categorii pot fi bazate pe produsele și serviciile dvs. sau pe alte categorii. De exemplu, dacă vindeți inele, puteți avea un grup de cuvinte cheie pentru „inele de logodnă” și un alt grup de cuvinte cheie pentru „verighete”. Apoi, puteți crea grupuri de anunțuri separate pentru aceste grupuri de cuvinte cheie și puteți crea anunțuri special pentru „inele de logodnă” și pentru „verighete”;
- Alegeți numărul potrivit de cuvinte cheie. Majoritatea agenților de publicitate consideră că sunt utile între 5 și 20 de cuvinte cheie în fiecare grup de anunțuri.