Beneficiile utilizarii reclamei cu plata de la Google Adwords

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Cum sa folosim campaniile cu plata de la Google Adwords?

Atunci când faceți publicitate prin AdWords, investiți în propria afacere. Asigurați-vă că înțelegeți cum funcționează AdWords și cum vă poate ajuta această investiție să vă dezvoltați afacerea, încadrându-vă în bugetul ales.

Avantajele programului Google Adwords:

Cu ajutorul publicității online, puteți să direcționați anunțurile spre tipurile de clienți doriți și să îi eliminați pe cei nedoriți. Atunci când faceți publicitate online prin AdWords, puteți folosi diferite metode de direcționare pentru a ajunge la clienții potențiali exact atunci când caută produsele sau serviciile dvs.

Îndeplinirea obiectivelor de marketing

Profitați de diferitele formate și funcții publicitare pentru a personaliza anunțurile în funcție de obiectivele comerciale. De exemplu, puteți să adăugați în anunțuri un buton „Apelați” pe care se poate da clic pentru a înregistra mai multe apeluri telefonice sau să folosiți anunțuri video pentru a vă prezenta marca. Iată câteva obiective de marketing frecvente, care vi s-ar putea potrivi:

  • efectuarea unor acțiuni pe site;
  • vizitarea magazinului fizic;
  • apelarea telefonică;
  • instalarea aplicației.

Direcționarea anunțurilor prin cuvinte cheie

Atunci când afișați anunțuri lângă rezultatele căutării în Rețeaua de căutare Google, selectați cuvinte cheie care să vă ajute să direcționați anunțurile spre persoanele care caută termeni similari. De asemenea, puteți alege să afișați anunțurile în anumite momente ale zilei și puteți indica o locație și o limbă.

Stabiliți un public vizat bine definit

Atunci când faceți publicitate pe site-uri și în aplicații mobile care afișează anunțuri Google (cunoscute sub numele de Rețeaua de display Google ) și pe YouTube, puteți ajunge la un grad chiar mai ridicat de precizie, alegând vârsta persoanelor pe care doriți să le vizați, tipurile de site-uri accesate de acestea și categoriile lor de interese.

Plătiți numai pentru rezultate

Dvs. decideți cât doriți să cheltuiți și veți plăti numai atunci când un utilizator interacționează cu anunțul, de exemplu, dând clic pe anunțul text sau vizionând anunțul dvs. video. Veți alege sumele licitate cele mai potrivite pentru obiectivele dvs.

Cuantificați performanța anunțului

Urmăriți rapid eficiența anunțului și faceți ușor modificări pentru a îmbunătăți rezultatele.

Faceți publicitate pe mai multe platforme

Creați legături cu clienții, indiferent unde s-ar afla: pe computere, pe tablete, pe telefoane mobile sau chiar în aplicații.

 

Beneficiile utilizarii reclamei cu plata de la Google Adwords
Voteaza
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube