Asigurarea succesului anunțurilor dvs. pentru campaniile remarketing de la Google Adwords

Alinierea cuvintelor cheie cu obiectivele comerciale
February 21, 2017
Despre Google Tag Manager
February 22, 2017
Show all

Asigurarea succesului anunțurilor dvs. pentru campaniile remarketing de la Google Adwords

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Internetul ne oferă zilnic tot mai multe resurse: mai multă informație, mai multe oferte, mai multe opțiuni. Acest lucru este valabil îndeosebi în comerț, unde 49% dintre clienți accesează între 2 și 4 site-uri înainte de a decide să cumpere. Ca atare, nu este de mirare că 96% dintre cumpărători nu cumpără la prima vizită pe un site.

Prin urmare, întrebarea nu se limitează la „Cum îi pot atrage pe cumpărători pe site-ul meu?”, ci se extinde la „Cum îi pot readuce pe site atunci când sunt pregătiți să cumpere?”. Listele de remarketing pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare (RLSA) vă pot ajuta să răspundeți la această întrebare.

RLSA este un motor de creștere pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare. Această opțiune vă ajută să afișați anunțuri pentru clienții foarte relevanți, care au dat deja dovadă de interes față de compania sau de produsele dvs. Din acest articol, veți afla cum pot listele de remarketing să vă ajute să creați relații cu clienții respectivi și să îi determinați să cumpere.

Etichetarea întregului site de desktop și a întregului site mobil

Activitățile de remarketing mai eficiente încep cu etichetarea site-ului, pentru a cumula informații despre clienți.

Cu cât veți ști mai multe despre vizitatorii site-ului, cu atât mai eficiente vor fi activitățile de remarketing. Etichetele sunt mici fragmente de cod care vă ajută să aflați detalii despre vizitatori și despre ceea ce își doresc aceștia.

Una dintre problemele cunoscute legate de etichete este de ordin tehnic: adăugarea și modificarea etichetelor pentru site-uri cer timp din partea webmasterului sau a echipei IT, cauzând decalaje în campaniile de marketing care funcționează într-un ritm rapid. Soluția la această problemă constă în etichetele container. O etichetă container este o etichetă principală pe care webmasterul o poate adăuga pe întregul site o singură dată. Ulterior, veți putea să adăugați noi etichete de site sau să le ajustați pe cele existente prin intermediul etichetei container.

Eticheta container poate fi gestionată printr-o soluție simplă de gestionare a etichetelor, cum ar fi Google Manager de etichete. Nu va mai fi nevoie să îl deranjați pe webmaster sau să modificați codul pe site.

Sfat

Google Tag Assistant (GTA) vă ajută să verificați dacă ați instalat corect în pagină etichetele Google, cum ar fi Google Manager de etichete. Puteți să descărcați și să instalați extensia pentru Chrome din Magazinul Google Chrome.

 

Pentru a începe, creați eticheta container și plasați fragmentul de cod în antetul sau subsolul global al site-ului.

Apoi creați eticheta de remarketing și folosiți eticheta container pentru a o plasa în fiecare pagină de pe site. În acest fel, veți afla cum interacționează clienții cu site-ul dvs., astfel încât să creați liste de remarketing pe baza activității lor. De exemplu, puteți crea liste de remarketing pentru toate persoanele care au accesat paginile dedicate camerelor foto digitale, cafetierelor sau pantofilor bărbătești eleganți cu lățime sporită.

Sfat

Pentru a genera eticheta de remarketing AdWords, conectați-vă la contul AdWords și accesați fila „Arhivă comună”. În acest fel, veți putea crea liste de remarketing pe baza paginilor accesate.

 

Asigurarea succesului anunțurilor dvs. pentru campaniile remarketing de la Google Adwords
5 (100%) 14 votes
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube