Alinierea cuvintelor cheie cu obiectivele comerciale

Pe Primul Anunt, Poti Vinde, Cumpara Sau Schimba Orice Doresti

Alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru PPC: cele mai bune practici Google

Introducere

Consumatorii sunt în permanență conectați: la serviciu își folosesc computerul, din mers își folosesc smartphone-ul, iar când se relaxează acasă își folosesc tableta. Pe parcursul zilei, utilizatorii caută ceea ce își doresc, fie că este vorba despre cumpărături, cercetare sau distracție.

Agenții de publicitate vizează căutările utilizatorilor pe Google, numite și interogări, folosind cuvinte cheie. Relația dintre interogări și cuvinte cheie este un element esențial al publicității în Rețeaua de căutare prin AdWords.

Sperăm că cele mai bune practici pentru cuvinte cheie enumerate în acest articol vor spori performanța contului dvs.


Creați-vă o perspectivă completă asupra modului în care clienții vă pot contacta

Pentru majoritatea agenților de publicitate, conturile AdWords se bazează pe cuvinte cheie. Aveți la dispoziție o serie de surse prin care să le identificați pe cele corecte. Oricare ar fi sursele prin care generați cuvinte cheie, este recomandat să aveți o perspectivă completă asupra modurilor prin care clienții potențiali vă pot contacta.

Puteți vedea, mai jos, cele mai importante surse pentru identificarea de cuvinte cheie noi

 

  • Site-ul dvs.
    Monitorizați în permanență oferta site-ului. Identificați eventuale goluri între conținutul site-ului și lista de cuvinte cheie.
  • Produsele dvs.
    Asigurați-vă că licitați pentru cuvintele cheie asociate celor mai importante produse oferite. Atunci când utilizatorii se află la finalul ciclului de cumpărare, aceștia caută un anumit produs sau serviciu. Dacă sunteți comerciant, puteți alege nume sau modele de produse drept cuvinte cheie performante.
  • Marca dvs.
    Nu uitați de valoarea termenilor reprezentați de mărci. Dacă aveți mai multe produse, adăugați cuvinte cheie care reprezintă combinații de nume ale mărcii și produse cu volum ridicat, pe care utilizatorii le includ adesea în aceeași interogare.

Sfat

Nu uitați să includeți adresele URL ale mărcilor drept cuvinte cheie. Anumite persoane caută adrese URL pe Google dacă își amintesc doar marca, dar nu și site-ul exact.

 

Procesul de căutare al clienților

Care sunt modurile în care pot căuta ceea ce oferiți? Gândiți-vă care este procesul de căutare parcurs de aceștia și asigurați-vă că sunteți prezent la fiecare pas.

Fiți foarte atent la cuvintele cheie încărcate de intenție comercială (un exemplu ar fi cele care conțin termenul „cumpărați”). Gândiți-vă la termeni din domeniu care pot determina acțiuni imediate similare în rândul utilizatorilor.

Sfat

Nu licitați pentru termeni care includ calificative precum „gratuit” sau „redus”. Dacă faceți acest lucru, asigurați-vă că aveți versiuni gratuite de încercare sau reduceri corespunzătoare așteptărilor utilizatorilor.

 

 

Știați că…?

Atunci când căutați cuvinte cheie noi, rețineți că, uneori, cele de tipul „coadă lungă” pot fi prea lungi. În comparație cu cele mai scurte (compuse din 2 – 4 termeni), cuvintele cheie care conțin cinci termeni sau mai mult generează, în medie, mai puțin de jumătate din volumul de clicuri și afișări. Același lucru este valabil și pentru numărul de caractere din cuvintele cheie: cele compuse din minimum 30 de caractere (inclusiv spații) generează, în medie, mai puțin de jumătate din toate clicurile și afișările, în comparație cu cele mai scurte. Definirea cuvintelor cheie mai lungi presupune mai mult efort, iar acestea generează mai puțin de jumătate din volum, deci nu este recomandat să le alocați timp.

Aliniați cuvintele cheie și modul de gestionare a acestora cu obiectivele comerciale generale

Dacă organizați cuvintele cheie în grupuri bine definite, puteți, adesea, să gestionați și să întrețineți mai ușor contul. Această măsură poate corespunde căii clientului; de exemplu, gruparea cuvintelor cheie din partea superioară vs. partea inferioară a canalului. Puteți grupa cuvintele cheie în funcție de indicatorii de performanță vizați, cum ar fi costul pe achiziție, marja sau profitabilitatea. De asemenea, este recomandat să grupați cuvintele cheie în funcție de structura companiei, cum ar fi linia de produse, marca sau regiunea geografică.

Pentru mai mult control asupra bugetului, cuvintele cheie sunt adesea grupate la nivelul campaniei. Pentru cele constrânse de buget, structura contului trebuie să vă permită să maximizați numărul de clicuri și de conversii pentru cele mai importante grupuri de cuvinte cheie.

Voteaza
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube